Vd Vaart voorspelde het goed een paar weken geleden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik geef Freek Jansen de schuld met z’n uber jinx klootgedoe. Sinds hij dat begon te roepen kan Ajax er geen drol meer van
De echte kenners zitten nog met hun mond om de piemel van Farioli, die moet je even de tijd gunnen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Karzai het volgende:
Jongens wat is hier allemaal aan de hand, ik geloof dat hier de echt kenners zitten?
Je mist een voetballende verdediger snap dat vasthouden aan Rugani/Sutalo ook niet die bouwen zo'n beetje net zo goed op als Weghorst.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tekende zich al af in al die kutwedstrijden tegen Almere, Willem II, PEC etc.
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef William_Papadin het volgende:
Kampioenschap weg.
2e plek alsnog heel knap maar zuur dat je het niet binnen haalt.
Daar waar hij het hele seizoen een gouden pik had, is er nu sprake van een stevige stoornis.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De echte kenners zitten nog met hun mond om de piemel van Farioli, die moet je even de tijd gunnen.
Ja, dat bijgeloof heeft echt invloedquote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik geef Freek Jansen de schuld met z’n uber jinx klootgedoe. Sinds hij dat begon te roepen kan Ajax er geen drol meer van
Het is inderdaad gewoon bezwijken onder de druk, door een gebrek aan kwaliteit, zowel voetbaltechnisch als mentaal.quote:
Gaat niet gebeuren, daar is dit seizoen op gebaseerdquote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het goede nieuws is, denk ik, dat Farioli blijft. Al moet het FC oogaids voetbal er wel weer uit, dat is voor volgend jaar een eis.
Zijn ploegen hebben nooit sprankelend voetbal gespeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het goede nieuws is, denk ik, dat Farioli blijft. Al moet het FC oogaids voetbal er wel weer uit, dat is voor volgend jaar een eis.
Het voetbal is nooit super geweest, maar de verdediging stond tenminste. Daar is de afgelopen 5-6 weken ook niets meer van over.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |