Woensdag uit tegen Groningen, waarvan je weet dat dit de wedstrijd van het Jaar is.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 1 punt pakt uit 2 relatief makkelijke thuiswedstrijden dan is die kans inderdaad wel aanwezig, gelukkig moeten ze woensdag alweer.
Het is niet andersquote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
W
[..]
Op een woensdagavond naar de hol van de leeuw.. succes
Het zet ineens ook wel veel wedstrijden die net met 1 doelpunt verschil gewonnen waren in een ander perspectief. Ineens snap ik waarom er op geen enkele manier mocht worden gepraat over het mogelijke kampioenschap.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Black-Death het volgende:
Jammer, maar we worden natuurlijk geen kampioen meer. PSV zal geen strobreed in de weg gelegd worden, en Ajax zal geen 6 punten meer pakken.
Moet zeggen dat mijn vertrouwen in Farioli wel flink gezakt is. Los van de resultaten zit er 0,0 verbetering in het spel.
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:58 schreef peaceman het volgende:
Het zou een klein wonder zijn als dit nog goed komt.
Gewoon maar blij zijn met CL voetbal dan.
Het hele seizoen is een afgang, voor zowel PSV als Ajax. Wat mij betreft delen ze de titel dit jaar niet uit, want niemand verdient hem.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.
Schandalig inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee, maar het blijft natuurlijk een afgang om 8 punten weg te geven in 3 wedstrijden.
Enige lichtpuntjes van dit seizoen inderdaad. Met de CL gelden zet je een stap richting herstel, want zoals je de afgelopen weken ziet is het nog steeds erg bar en boos wat dit Ajax laat zien.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het zet ineens ook wel veel wedstrijden die net met 1 doelpunt verschil gewonnen waren in een ander perspectief. Ineens snap ik waarom er op geen enkele manier mocht worden gepraat over het mogelijke kampioenschap.
Om wat positiefs erin te gooien. Twee keer van PSV en twee keer van Feyenoord gewonnen en directe plaatsing Champions League, verder achja daar houd ik het nu maar even bij.
Hoeven ze niet eens te zijn. Het is niet alsof NEC vandaag gemotiveerd wasquote:Op zondag 11 mei 2025 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen en Twente zullen wel weer tot op het bot gemotiveerd zijn nu om Ajax ook te pakken.
Denk 1. Jammer dat het zo gelopen is, totaal gefaaldquote:Op zondag 11 mei 2025 18:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
0 punten uit de volgende 2 wedstrijden, zoveel is wel zeker.
Bij NEC deden er zoveel geblesseerden niet mee dat er iemand in kwam zonder naam op het shirtquote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeven ze niet eens te zijn. Het is niet alsof NEC vandaag gemotiveerd was
Het interesseert me echt geen zak dat je 2x van Fey en Psv wint. Met zoiets blij zijn vind ik meer iets voor de gemiddelde Feyenoord fan.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Enige lichtpuntjes van dit seizoen inderdaad. Met de CL gelden zet je een stap richting herstel, want zoals je de afgelopen weken ziet is het nog steeds erg bar en boos wat dit Ajax laat zien.
Owen Goal?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij NEC deden er zoveel geblesseerden niet mee dat er iemand in kwam zonder naam op het shirt
Seizoen duurt 4 wedstrijden te lang.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk 1. Jammer dat het zo gelopen is, totaal gefaald
Voetbalquote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat jullie na 32 wedstrijden zeker zouden van Champions League en bij 2x winst zeker van de titel, dan zouden jullie zeer tevreden zijn.
Wonderlijk wat context met een mens kan doen.
Zeker waar.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat jullie na 32 wedstrijden zeker zouden van Champions League en bij 2x winst zeker van de titel, dan zouden jullie zeer tevreden zijn.
Wonderlijk wat context met een mens kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |