abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217966624
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Party_P het volgende:

[..]
Ik was totaan zondag op de camping, had met aannemer afgesproken zondag contact te hebben. Berichtje gestuurd en kreeg terug dat net een naaste van hem overleden is. Klote natuurlijk, wacht wel weer af.
Als we nou toch iets geleerd moeten hebben van alle oplichters programma’s van de afgelopen 20 jaar, is dat dit lulkoek is.

Er is niemand overleden.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 09:34:56 #122
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217967128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 08:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Als we nou toch iets geleerd moeten hebben van alle oplichters programma’s van de afgelopen 20 jaar, is dat dit lulkoek is.

Er is niemand overleden.
Of nou wel of niet is, het is ook in zijn eigen nadeel. Hij heeft zijn geld nog niet, maar ik ook mijn dakraam nog niet, maar voor hem is vervelender schat ik zo. Wel irritant dat het zo lang duurt allemaal.
Hopelijk zit die er vanmiddag in en is het dan ook klaar. Voor zekerheid een korte chat met de politie gehad om het dossier te updaten. Ze zijn dus in ieder geval op de hoogte.
Drugs are good mkay?
pi_217968197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef Party_P het volgende:

[..]
Of nou wel of niet is, het is ook in zijn eigen nadeel. Hij heeft zijn geld nog niet, maar ik ook mijn dakraam nog niet, maar voor hem is vervelender schat ik zo. Wel irritant dat het zo lang duurt allemaal.
Hopelijk zit die er vanmiddag in en is het dan ook klaar. Voor zekerheid een korte chat met de politie gehad om het dossier te updaten. Ze zijn dus in ieder geval op de hoogte.
Zijn ze aan het werk dan nu?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:19:01 #124
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217968621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 11:27 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Zijn ze aan het werk dan nu?
Jep ze zijn bezig, prima contact, excuses gehad (bla bla bla gevoel voor mij), maar hij is onvoorspelbaar gebleken. Maar so far so good.
Drugs are good mkay?
  dinsdag 17 juni 2025 @ 14:58:55 #125
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217969676
Dakraam is geplaatst, nog even gekletst over koetjes en kalfjes, aan einde vroeg hij netjes of ik nog geld over wilde maken, begon niet over uurtje factuurtje. Zojuist het laatste deel, de 25%, overgemaakt.
Drugs are good mkay?
pi_217969685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:58 schreef Party_P het volgende:
Dakraam is geplaatst, nog even gekletst over koetjes en kalfjes, aan einde vroeg hij netjes of ik nog geld over wilde maken, begon niet over uurtje factuurtje. Zojuist het laatste deel, de 25%, overgemaakt.
Eind goed, al goed. Fijn om te horen.

Hopelijk geen lekkend dakraam ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:51:57 #127
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217970106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:01 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Eind goed, al goed. Fijn om te horen.

Hopelijk geen lekkend dakraam ;)
Dat zou wat zijn, hahaha
Drugs are good mkay?
pi_217970297
quote:
Mooi ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij lijkt bijgedraaid. ik zou deze even afwachten dan.

(je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217970713
quote:
Kijk zie je nou wel.
Met gewoon praten en normaal benaderen is het allemaal alsnog opgelost.
Zonder brieven en advocaten, dan was je over 2 jaar er nog mee bezig.
Vakman pur sang
pi_217971595
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kijk zie je nou wel.
Ah, eindelijk het antwoord op mijn vraag van 2 weken geleden :')
quote:
En zonder politie hè _O-

Bedreigingen met "ik rij je vanavond de pui eruit" zou ik nou niet bepaald "gewoon praten en normaal benaderen" willen noemen :N :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 19:17:18 #131
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217971638
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Party_P het volgende:

[..]
Ik was totaan zondag op de camping, had met aannemer afgesproken zondag contact te hebben. Berichtje gestuurd en kreeg terug dat net een naaste van hem overleden is. Klote natuurlijk, wacht wel weer af.
altijd wel een excuus bij die debielen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217972548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Ah, eindelijk het antwoord op mijn vraag van 2 weken geleden :')
[..]
En zonder politie hè _O-

Bedreigingen met "ik rij je vanavond de pui eruit" zou ik nou niet bepaald "gewoon praten en normaal benaderen" willen noemen :N :')
Jouw tips waren niet nodig, dus zou niet zo van de toren blazen.
Vakman pur sang
pi_217972554
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Tuurlijk joh :')
.
  woensdag 18 juni 2025 @ 15:46:12 #134
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217977846
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kijk zie je nou wel.
Uhh, i.t.t. de aannemer ben ik ten alle tijden netjes gebleven en ik compassie getoond. Wel zat ik bovenop de afspraken die we duidelijk vooraf gemaakt hebben, dat hij er een loopje mee probeerde te nemen hoef ik logischerwijs niet te pikken. Er is vooraf een duidelijke afspraak gemaakt met een bepaald bedrag, dan kan het niet zijn dat daar van afgeweken wordt omdat de aannemer zelf fouten maakt. Gevalletje bedrijfsrisico.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou, ik heb wel een hoop aan zijn tips en reacties gehad, vooral zijn prettige manier van reageren en ook aan jouw tips, alleen hadden reacties zoals "Je bent ook wel onzeker." hadden dan weer niet gehoeven ;)
Drugs are good mkay?
pi_217979400
quote:
Goed gecheft!
pi_217980084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:46 schreef Party_P het volgende:

[..]
Uhh, i.t.t. de aannemer ben ik ten alle tijden netjes gebleven en ik compassie getoond. Wel zat ik bovenop de afspraken die we duidelijk vooraf gemaakt hebben, dat hij er een loopje mee probeerde te nemen hoef ik logischerwijs niet te pikken. Er is vooraf een duidelijke afspraak gemaakt met een bepaald bedrag, dan kan het niet zijn dat daar van afgeweken wordt omdat de aannemer zelf fouten maakt. Gevalletje bedrijfsrisico.
[..]
Nou, ik heb wel een hoop aan zijn tips en reacties gehad, vooral zijn prettige manier van reageren en ook aan jouw tips, alleen hadden reacties zoals "Je bent ook wel onzeker." hadden dan weer niet gehoeven ;)
De meest venijnige reacties zijn vaak het meest raak. En hebben je tot een succesvol einde gebracht.
Mooi opgelost!
Vakman pur sang
pi_217980434
Hier grossiert iemand in dooddoeners :')
.
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:41:29 #138
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217984035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Queller het volgende:

[..]
Goed gecheft!
Dank, wat een hoop onnodig gedoe en stress was dit.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De meest venijnige reacties zijn vaak het meest raak. En hebben je tot een succesvol einde gebracht.
Mooi opgelost!
Nouja, venijnig zou ik het niet willen noemen, in ieder geval niet de communicatie vanuit mijn zijde. De manier van communiceren vanuit de aannemers is op zijn minste venijnig, wat niet in zijn voordeel gewerkt heeft. Ook niet in die van mij, door zijn aanpak duurde het allemaal veel langer dan nodig was en heeft hij "maar" het geld wat vooraf afgesproken is.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:08 schreef r_one het volgende:
Hier grossiert iemand in dooddoeners :')
Hehehe. Tevens ook mijn dank richting jou!
Drugs are good mkay?
pi_217984385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:41 schreef Party_P het volgende:

Dit gaat je vast niet nog een keer op deze manier gebeuren! Wellicht is het ook gewoon zo dat je je erbij moet neerleggen dat het uitbesteden van dit soort werk eigenlijk altijd teleurstellend is. Of zo. Wij hebben op dit moment 6 trajecten lopen met mensen die dingen bij ons doen, en ik zal blij zijn als het december is.
  donderdag 19 juni 2025 @ 12:33:11 #140
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_217984420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:28 schreef Queller het volgende:

[..]
Dit gaat je vast niet nog een keer op deze manier gebeuren! Wellicht is het ook gewoon zo dat je je erbij moet neerleggen dat het uitbesteden van dit soort werk eigenlijk altijd teleurstellend is. Of zo. Wij hebben op dit moment 6 trajecten lopen met mensen die dingen bij ons doen, en ik zal blij zijn als het december is.
Dat hoop ik niet. Ik ben behoorlijk handig en kan dus ontzettend veel dingen zelf, maar dakpannen vervangen ga ik mij niet aan wagen.

Zelf doen scheelt een hoop geld kost en potentieel gezeik zoals dit.

ik hoop voor jou dat alles goed verloopt :)
Drugs are good mkay?
pi_217984566
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:41 schreef Party_P het volgende:

[..]
[..]
Nouja, venijnig zou ik het niet willen noemen, in ieder geval niet de communicatie vanuit mijn zijde. De manier van communiceren vanuit de aannemers is op zijn minste venijnig, wat niet in zijn voordeel gewerkt heeft. Ook niet in die van mij, door zijn aanpak duurde het allemaal veel langer dan nodig was en heeft hij "maar" het geld wat vooraf afgesproken is.
[..]
Hehehe. Tevens ook mijn dank richting jou!
Geen dank, graag gedaan ^O^
.
pi_217986883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:33 schreef Party_P het volgende:

[..]
Dat hoop ik niet. Ik ben behoorlijk handig en kan dus ontzettend veel dingen zelf, maar dakpannen vervangen ga ik mij niet aan wagen.

Zelf doen scheelt een hoop geld kost en potentieel gezeik zoals dit.

ik hoop voor jou dat alles goed verloopt :)
Het zal ongetwijfeld niet, maar ik ben er een beetje op voorbereid. Even goed: dank je wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')