Snotver Zwabquote:
Hey Stigquote:
Hey aeque, jij ook hierquote:
Veel plezier flesje, goede vaartquote:Op zondag 11 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, aangekomen bij de boot. Om 12 uur begint het inchecken. Dan is het wachten eindelijk voorbij en kan de vakantie echt beginnen
Fijne vakantie, geniet er lekker vanquote:Op zondag 11 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, aangekomen bij de boot. Om 12 uur begint het inchecken. Dan is het wachten eindelijk voorbij en kan de vakantie echt beginnen
Goede vaartquote:Op zondag 11 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
O jee. uitkijken geblazen dusquote:
Aawwquote:Op zondag 11 mei 2025 11:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker.Kleine, inmiddels grote paddestoel.
Is er wat te eten aan boord?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer dan 40 uur zit ik erop. Heb nog nooit zo lang aan een stuk in een vervoermiddel gezeten
Je kijkt er zo overheenquote:
Moest je nog 5 weken wachten van de arts? Want dan zou ik niet meteen volgende week al in het zadel springen.quote:
Nee zolang heb ik antibiotica. Maar over 3 weken heb ik een controle en mocht de ontsteking dan weg zijn dan kan ik hopelijk eerder stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest je nog 5 weken wachten van de arts? Want dan zou ik niet meteen volgende week al in het zadel springen.
Dan klopt er iets niet.quote:
Niks aan de hand dan?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
De arts heeft helemaal niks gezegd verder. Ja ik mag niet te gek doen alleen letterlijk alles wat ik bij de branderij doe doe ik nu thuis ook.
quote:
Was niet eens zo bedoeld.quote:
Dan staat ie op een trapjequote:Op zondag 11 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik voel zijn hete adem in mijn nek. We hebben een stalkert in ons m idden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |