voorbeeld aubquote:Op zondag 11 mei 2025 00:00 schreef Viesdik het volgende:
Zoeken op google is steeds kutter. Je kan gewoon steeds minder goed vinden waar je echt op zoek naar bent.
Google kan de tyfus krijgen.
DAAG
Wat fijn dat je die alternatieven deelt, zodat mede-users wat aan een reactie hebben ipv. 'ja ik ook', postcount +1quote:Op zondag 11 mei 2025 07:02 schreef Metalfrost het volgende:
Met Google wel, ja. Gelukkig zijn er alternatieven.
Iddquote:Op zondag 11 mei 2025 07:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je die alternatieven deelt, zodat mede-users wat aan een reactie hebben ipv. 'ja ik ook', postcount +1
Dit dusquote:Op zondag 11 mei 2025 02:14 schreef Invisibli het volgende:
Mee eens. Sinds chatgpt goed is (heb wel plus) google ik overigens haast nooit meer.
Waar ik vroeger 10x per dag zocht op google doe ik dat nu op chatgpt en gebruik ik google nog maar een paar keer per week.
Al moet je de antwoorden van chatgpt wel degelijk controlerenquote:
Klopt, maar dat is ook bij echte intelligentie zoquote:Op zondag 11 mei 2025 09:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Al moet je de antwoorden van chatgpt wel degelijk controleren
Ja lekker compleet verzonnen informatie krijgen en er blind vanuit gaan dat het kloptquote:Op zondag 11 mei 2025 02:14 schreef Invisibli het volgende:
Mee eens. Sinds chatgpt goed is (heb wel plus) google ik overigens haast nooit meer.
Waar ik vroeger 10x per dag zocht op google doe ik dat nu op chatgpt en gebruik ik google nog maar een paar keer per week.
En omdat Google voor de ene helft bestaat uit woke transgender developers en voor de andere helft is outsourced naar pajeets. Beetje zo'n competency crisis gemixt met op eierschalen moeten lopen.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:39 schreef Cockwhale het volgende:
Komt vooral door de sponsored shit, dokken om bovenaan te komen en censuur.
Flamingo verenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wat voor materiaal moet 't zijn ?
@:uitkeringstrekker @:vvdjemoeder
Moerbeizijde vulling onder de 100 ekkies, zonder polyester en niet via aliexpress.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wat voor materiaal moet 't zijn ?
@:uitkeringstrekker @:vvdjemoeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |