Dat sowieso. Het is bijna meer een constructieset dan een camera. Maar iemand in Japan moet hem eerst hopelijk maandag naar het postkantoor sleuren, en dan mag hij het postvliegtuig in en nog door de douane heen. Ik hoop een week, maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je verwacht dat hij in stukjes binnenkomt?
We don't carequote:
Ik wacht al een tijd uit pakketjes uit Duitsland. Maar dat is ook 20 jaar terug de tijd in.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is bijna meer een constructieset dan een camera. Maar iemand in Japan moet hem eerst hopelijk maandag naar het postkantoor sleuren, en dan mag hij het postvliegtuig in en nog door de douane heen. Ik hoop een week, maar wie weet.
Dat wist ik al. Op dit punt is mijn oversharing meer sadisme naar jullie toe dan iets anders.quote:
Dan denk ik niet dat die na 20 jaar nog komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht al een tijd uit pakketjes uit Duitsland. Maar dat is ook 20 jaar terug de tijd in.
Zijn vast haar beide kanten samen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We??
sinds wanneer ben jij samen??
essn & hills.quote:
agsoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is bijna meer een constructieset dan een camera. Maar iemand in Japan moet hem eerst hopelijk maandag naar het postkantoor sleuren, en dan mag hij het postvliegtuig in en nog door de douane heen. Ik hoop een week, maar wie weet.
Wanneer kunnen we je intrede verwachten?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik liet mij gaan op Google Maps.
Ik ging van Rhenen naar oude huis van oma en toen de rest van die plaats af en ik kwam uit bij een klooster in Diepenveen waarvan ik de website aan het uitpluizen was.
Get a life muis
wel een echte reisoptie voor als je geen zin hebt de deur uit te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik liet mij gaan op Google Maps.
Ik ging van Rhenen naar oude huis van oma en toen de rest van die plaats af en ik kwam uit bij een klooster in Diepenveen waarvan ik de website aan het uitpluizen was.
Get a life muis
Ms. Essn en Dr. Hills.quote:
Lief hè? Die lopen hier ook, vind dat zo leuk altijdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En net gewoon nog even een vos zien lopen in de schemering. Pal langs de grote weg
Doe ik op de vr-bril.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel een echte reisoptie voor als je geen zin hebt de deur uit te gaan
Dit was geen nonnenkloosterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we je intrede verwachten?
Ik kort pastoor. Maar mijn interesse in de kerk kelderde rap naarmate ik ouder werd, en steeds meer besefte dat ik het voornamelijk deed om mijn ouders blij te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje op de basisschool vond ik non worden wel een van de opties na de middelbare
pastoor, serieus :-)quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kort pastoor. Maar mijn interesse in de kerk kelderde rap naarmate ik ouder werd, en steeds meer besefte dat ik het voornamelijk deed om mijn ouders blij te maken.
Mijn moeder wel. Mijn vader denk ik voornamelijk omdat zijn ouders het ook waren en hij zelf niet zo heel goed is met originele ideeën.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pastoor, serieus :-)
Zijn je ouders zo gelovig?
zijn er inderdaad maar weinig die het licht zelf zien, gaat veelal van generatie op generatiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder wel. Mijn vader denk ik voornamelijk omdat zijn ouders het ook waren en hij zelf niet zo heel goed is met originele ideeën.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder was katholiek, knap en gezegend met een appetijt decolleté in haar prime years, vandaar dat de pastoor wekelijks op zondag na de mis de stoep stond om te vragen waar de baby's bleven, daarna heeft ze zich maar snel uitgeschreven als gelovige.
Pastoor Zwabbie de 1equote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kort pastoor. Maar mijn interesse in de kerk kelderde rap naarmate ik ouder werd, en steeds meer besefte dat ik het voornamelijk deed om mijn ouders blij te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |