moet je wel een hele dikke hebben, ik kan holle bolle gijs makkelijk fistenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ik had het over die man die z’n pener in de mond van holle bolle Gijs gestopt heeft.
En toen is hij het park uit gegooid en mag ie nooit meer terugkomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ik had het over die man die z’n pener in de mond van holle bolle Gijs gestopt heeft.
Ieder zijn kink.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou hij nog wel dankjewel zeggen dan?
Ja dat staat voor komende week niet echt op de planning zag ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het ook een keer regent.
papier hier krijgt dan wel een andere betekenis...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ja of juist heel dun, als een papiertjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je wel een hele dikke hebben, ik kan holle bolle gijs makkelijk fisten
mijn MI hierinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of juist heel dun, als een papiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
mij
[..]
mijn MI hierinHopelijk een beetje een papieren werkelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bij een zonnesteek is je lichaam te warm en te droog geworden. Je kunt dan deze klachten hebben:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik een zonnesteek? Kan dat? Ik heb hoofdpijn en niet een beetje ook *gaat in bedje liggen
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik een zonnesteek? Kan dat? Ik heb hoofdpijn en niet een beetje ook *gaat in bedje liggen
Kloptquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen is hij het park uit gegooid en mag ie nooit meer terugkomen?
Je mag niet met je mond vol pratenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als hij goed vol zit wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij een zonnesteek is je lichaam te warm en te droog geworden. Je kunt dan deze klachten hebben:
Je huid is heel warm.
Je zweet veel.
Je hebt hoofdpijn.
Je bent duizelig.
Je bent misselijk.
Je moet overgeven.
Je hebt kramp in je spieren.
Je hart klopt snel.
Je voelt je slap of uitgeput.
Je hebt het gevoel dat je gaat flauwvallen.
https://www.thuisarts.nl/(...)herken-ik-zonnesteek
Hmm, ik had dit vorige week ookquote:
Niet teveel met je snuit in de zon. Hoedje opzetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik had dit vorige week ooktoen ook in bed gaan liggen in de hoop dat het minder zou worden, het werd meer
![]()
Toch maar wat beter opletten als het dat inderdaad zou zijn, want volgens mij kun je dat makkelijk voorkomen?
Wat kun je doen als iemand een zonnesteek heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik had dit vorige week ooktoen ook in bed gaan liggen in de hoop dat het minder zou worden, het werd meer
![]()
Toch maar wat beter opletten als het dat inderdaad zou zijn, want volgens mij kun je dat makkelijk voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |