Omdat die van PTA niet verschijnt in de nieuwe topics of actieve topics.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Waarom nog een keer? PTA / Mag deelbare lading uitsteken bij een personenauto?
Jawel hoor. Zie ze beide.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat hij niet verschijnt in de nieuwe topics of actieve topics.
Tsja klinkt vrij simpel.quote:
Tot zover klopt alles wat je stelt. Je vraag is onduidelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:12 schreef roos94 het volgende:
Mijn theorieboek (lens) uit 2024 zegt dit:
De lading mag 20 cm zijwaarts uitsteken. Het maakt niet uit of het deelbare of ondeelbare lading is.
Mijn cursus bij theorietoppers zegt:
Deelbare lading mag niet aan de voorkant of zijkant uitsteken. Deze lading mag wél aan de achterkant uitsteken, met maximaal 1 meter voorbij de achterbumper van de auto. Je hoeft deze lading niet te markeren.
Deze site zegt ook dat deelbare lading aan de zijkant niet mag uitsteken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:47 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Tot zover klopt alles wat je stelt. Je vraag is onduidelijk.
Helpen plaatjes?
Waarschijnlijk bedoelen ze daar aan de zijkanten van een aanhanger.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze site zegt ook dat deelbare lading aan de zijkant niet mag uitsteken.
Dan zal dat wel kloppen dan. In mijn theorieboek staat letterlijk "deelbare lading mag 20cm uitsteken aan de zijkanten van personenauto'. Lekker handig gedaan dan.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelen ze daar aan de zijkanten van een aanhanger.
Zie nu ook dat ik daar overheen gelezen heb in je reactie
Ik heb op die andere een gastslotje gezet, een topic over het zelfde is genoegquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat die van PTA niet verschijnt in de nieuwe topics of actieve topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |