Hoop het ook. Dat kan het traantje zijn waar Pim het over had.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:19 schreef Greys het volgende:
Toen ik de clip net op tv weer zag keek ik nog eens goed naar het einde waar grote Claude en miniClaude zo hun handen tegen elkaar doen tijdens die gebaren en ik hoop dat dát stukje in de act zit op de één of andere manier. Bv via de (doorzichtige?) LED.
De Youtube van Eurovision! Daar heb je streams zonder commentaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:56 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben sinds kort geen reguliere tv meer.
Via wat kan ik nu het beste, zonder storingen, de uitzending live meekijken?
Bedankt voor het posten! Ik word enthousiast!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:59 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)e-echt-gaan-opvallen
Het interview met Pim van vanmorgen met Bart Arens.
NPO Start of VRT (evt. met vpn) als je wel Nederlands of Vlaams commentaar wil. Misschien loop je dan ietsjes achter dan de tv-uitzending, maar veel scheelt het niet volgens mij.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:56 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben sinds kort geen reguliere tv meer.
Via wat kan ik nu het beste, zonder storingen, de uitzending live meekijken?
Vond het vooral leuk om te lezen over z'n zenuwen tijdens de uitzending of hij niks zegt dat verkeerd valt bij demense en hoe hij in paniek was toen hij verdwaalde op weg naar het commentaarhokje. Tis net een echt mens!quote:De meest structurele aanvallen komen van Mark Koster. De podcastmaker en columnist van De Telegraaf heeft een lichte obsessie voor Maas, in zijn ogen onder meer een ‘tv-narcist’, een ‘zure bom’, een ‘Songfestivalwijsneus’, een ‘omhooggevallen figuur’ en een ‘betweter’. Kortom, aldus Koster, ‘het is een verschrikking die man, hij moet daar weg.’
Een half dozijn mensen met wie Maas de afgelopen jaren samenwerkte, vaak intensief, spreekt andere taal. De Volendamse zanger Jan Smit is een van hen. Fuck de EBU, Smit keek er niet van op. Zijn eerste gedachte? ‘Mijn vriend. En de man die door roeien en ruiten gaat om de Nederlandse inzending, ook zijn inzending, te verdedigen.’
Ja!quote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk een keer een meevaller en horen we vanmiddag dat het eigenlijk heel mooi is.
Same! Dat vanmiddag alles op zijn pootjes terechtkomt en dan stijgen we naar plek 3quote:Op maandag 12 mei 2025 13:09 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk een keer een meevaller en horen we vanmiddag dat het eigenlijk heel mooi is.
In de zaal hangen normaal wel schermen, zou het daar niet al op te zien zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Al 'vrees' ik nog een beetje voor vanmiddag omdat het volgens mij het allermooist is op de camerabeelden en daar vanmiddag in de zaal nog geen sprake van is. Ze zien daar hoe het er op het podium uitziet, dus met die camera die om hem heen dwarrelt etc.
Dat vroeg ik mij ook af. Lijkt mij wel, toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
In de zaal hangen normaal wel schermen, zou het daar niet al op te zien zijn?
Geen idee. Er was normaal in de middag ook al de stream voor de pers, maar nu dus niet meer. Dus er is eea gewijzigd aan het middaggebeuren qua wat pers te zien krijgt en wat ze mogen. Zo mogen ze vanmiddag ook niet filmen of fotograferen.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
In de zaal hangen normaal wel schermen, zou het daar niet al op te zien zijn?
Omdat de EBU een stomme organisatie is die niets op heeft met de echte hard core fans, Henk 😊quote:Op maandag 12 mei 2025 13:41 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom mag er niets meer gefilmd worden? Het komt toch op tv morgen en vanavond zit er al publiek?
Omdat het de eerste complete doorloop is waarschijnlijk, met interval acts etc. Ze willen waarschijnlijk niet alles al spoilen voordat er publiek bij is.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:41 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom mag er niets meer gefilmd worden? Het komt toch op tv morgen en vanavond zit er al publiek?
Ik verwacht geen Slays en YASSS-es dit keerquote:Op maandag 12 mei 2025 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Al 'vrees' ik nog een beetje voor vanmiddag omdat het volgens mij het allermooist is op de camerabeelden en daar vanmiddag in de zaal nog geen sprake van is. Ze zien daar hoe het er op het podium uitziet, dus met die camera die om hem heen dwarrelt etc.
Hardop lachen om die emoji.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen Slays en YASSS-es dit keer in ieder geval [ link | afbeelding ]
Nee, morgen zit @TheVulture geloof ik in de zaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:57 schreef Aadrianus het volgende:
Was er niet iemand van het forum hier die vandaag in de zaal zit?
Gnjilica 2026quote:Op maandag 12 mei 2025 13:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat de winnaar op deze foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |