En we moeten kijken wat ze in Zweden hebben. Dat kunnen wij volgend jaar ook doen!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Momo het volgende:
Nationaal Songfestival, een recept voor een middelmatige veiligheid ala wat Duitsland en Denemarken vaak hebben.
Het zou best kunnen op zich als jongere versie van Claude, dus zonder dat mensen de videoclip moeten hebben gezien.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet om het voor Aran op te nemen (want die had het 'via de verwarmingsbuizen gehoord') maar ik kan me toch echt mooie stagings bedenken waarbij het mooi is als miniclaude te zien is op LED ofzo zonder dat je de clip gezien hebt.
En aangezien Pim het had over 'het verhaal vertellen' zou het best kunnen dat het waar is. Ik zou het heel mooi vinden als het zo is dus ik hoop! ☺️
Ja, we begrepen in de clip toch ook meteen dat het Claude als kind moest voorstellen. Alssss hij in de act zit snappen mensen dat vast wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zou best kunnen op zich als jongere versie van Claude, dus zonder dat mensen de videoclip moeten hebben gezien.
In de clip werkt dat, omdat het met mini Claude begint. Maar nu begint het met een close up van Claude. Dat jongetje voelt nergens meer logisch in de reis die Claude gaat maken. Ik heb al moeite met die violisten, maar als die jongen erin zit, wat voor verhaal vertel je dan? Omarm je jonge zelf? Dan zou ik foto's van jonge Claude nog snappen. Maar ook heel erg expliciet vinden....quote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet om het voor Aran op te nemen (want die had het 'via de verwarmingsbuizen gehoord') maar ik kan me toch echt mooie stagings bedenken waarbij het mooi is als miniclaude te zien is op LED ofzo zonder dat je de clip gezien hebt.
En aangezien Pim het had over 'het verhaal vertellen' zou het best kunnen dat het waar is. Ik zou het heel mooi vinden als het zo is dus ik hoop! ☺️
Ja ik hoorde @CrazyDutchPunk dat ook zeggen in hun podcast. Dat de 30 seconden uit de laatste run gekozen moesten worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:25 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Dat is niet per se wat ik lees uit het citaat van Cornald. Maar jij weet het zeker? (Geen kritiek, maar een eerlijke vraag?)
We zullen zien!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:12 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
In de clip werkt dat, omdat het met mini Claude begint. Maar nu begint het met een close up van Claude. Dat jongetje voelt nergens meer logisch in de reis die Claude gaat maken. Ik heb al moeite met die violisten, maar als die jongen erin zit, wat voor verhaal vertel je dan? Omarm je jonge zelf? Dan zou ik foto's van jonge Claude nog snappen. Maar ook heel erg expliciet vinden....
Dat de jongen in de greenroom een plekje heeft is een leuke geste, die voor de grote fans die de clip gezien hebben verrassend is. Maar zo'n prominente plek in de hele staging..... Nee. Tang en Varken verhaal wordt dat. Nooit 'verwarmingsbuien' vertrouwen zou ik zeggen 😊
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:15 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ja ze mogen zelf het stukje kiezen, maar niet uit eerdere runs.
Helder, thanks! Snap dan ook meer waarom Claude zo buiten adem klonk. Dan heeft hij in die krappe 20 min veel moeten bewegen en dan zit daar ook nog een stukje natuurlijke spanning bij. Logisch dat hij in de derde run waarschijnlijk wat slechter klonk dan de eerste.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het uit de derde run komt is bepaald door de EBU. Zo lees ik het (en zo las ik het van de week ook elders bij een ander land, dat de clip uit de derde run komt). Dus dat je niet mag kiezen uit opnames van alle drie de runs.
Het stukje dat er gekozen wordt uit die derde run wordt wel door NL zelf gekozen, maar ze hadden dus niet kiezen zeggen 'dit stukje maar dan graag van de eerste keer dat ik het lied deed vandaag'.
Claude kan echt niet meer wachten tot iedereen de hele act ziet he.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:43 schreef summer52 het volgende:
Interview met Andy![]()
Bekijk deze YouTube-video
Een recept voor een paar weken genot van Aran en Co, vanwege het onvermijdelijke amateurisme waarmee Avrotros dat zou organiseren.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:04 schreef Momo het volgende:
Nationaal Songfestival, een recept voor een middelmatige veiligheid ala wat Duitsland en Denemarken vaak hebben.
Ik weet het uiteraard ook niet, maar als het hele verhaal van de act is dat Claude een levensverhaal vertelt, als C’est La Vie dus, dan zou een soort kader dat Claude dat aan zijn jonge zelf vertelt natuurlijk wel een heel mooie invulling zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen zien!
Ik hoop er toch op.
Cornald zei ook dat hij de hele act 'ook heel emotioneel' vond toen hij het zag. Ik vermoed dat hij daarmee niet de violen en de bloemen bedoelt. Dus dat zou zomaar ook het jongetje kunnen zijn. Geen idee. Spannend!![]()
Ja ik kan me er ook wel mooie dingen bij bedenken! Dus ik sluit het echt niet uit dat de verwarmingsbuizen in dit geval gelijk hebben, sterker nog: ik hoop het!quote:Op zondag 11 mei 2025 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet het uiteraard ook niet, maar als het hele verhaal van de act is dat Claude een levensverhaal vertelt, als C’est La Vie dus, dan zou een soort kader dat Claude dat aan zijn jonge zelf vertelt natuurlijk wel een heel mooie invulling zijn.
quote:1st Dress Rehearsals - Monday 12, Wednesday 14 and Friday 16 May
Media representatives accredited onsite will be able to access the first Dress Rehearsal inside the arena for each Live Show to aid their reporting.
Please note: No filming or photography is permitted inside the arena during the first Dress Rehearsal for each Live Show, including on mobile phones, and you cannot bring any camera or filming equipment inside.
These rehearsals WILL NOT be viewable in the Media Centre and the Online Media Centre.
2nd & 3rd Dress Rehearsals - Monday 11 to Saturday 17 May
These rehearsals will have an audience and a valid ticket will be required to enter the arena.
No filming or photography equipment can be brought into arena during these shows. If you have a ticket please see the advice from Ticketmaster on what can be brought inside the arena (such as forbidden items).
These rehearsals WILL be viewable in the Media Centre and Online Media Centre.
Kan best zijn dat Pim zelf in dit geval een van de verwarmingsbuizen was haha. Dat ze iets leuks wilden 'lekken' zonder het te laten zien. Zo voelde het op de één of andere manier een beetje, vond jij dat ook toen je dat stukje zag?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:20 schreef NLpop het volgende:
Oh ik heb net even dat item van RTL Boulevard teruggekeken @:Arizona @:Aadrianus @:Greys @:Momo ja, nu snap ik dat jullie dit zeggen over dat jongetje! Zou het dan toch...
Ja denk ik ook, dat Pim dat off the record heeft gezegd. En ook omdat Aran zegt: ik zou m'n geld daarop zetten. Dat zeg je niet als je het niet zeker weet.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:22 schreef Greys het volgende:[..]
Kan best zijn dat Pim zelf in dit geval een van de verwarmingsbuizen was haha. Dat ze iets leuks wilden 'lekken' zonder het te laten zien. Zo voelde het op de één of andere manier een beetje, vond jij dat ook toen je dat stukje zag?
Het feit dat Pim herhaaldelijk aangeeft dat hij niets prijs wil geven van de act, geeft overigens wel aan dat hij nog veel te leren heeft over het ESF.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:20 schreef NLpop het volgende:
Oh ik heb net even dat item van RTL Boulevard teruggekeken @:Arizona @:Aadrianus @:Greys @:Momo ja, nu snap ik dat jullie dit zeggen over dat jongetje! Zou het dan toch...
Hahaha ja. Al denk ik dat als je in de hartjes van alle andere makers van de andere acts daar zou kunnen kijken dat de meesten het liefst zouden hebben dat alles in z'n geheel zichtbaar tijdens de live show hun voorkeur zou hebben. Joost had dat bv zelf ook het liefst gehad. Ik gok dat Pim hierin alles behalve de enige is, maar het wel gewoon hardop eerlijk zegt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het feit dat Pim herhaaldelijk aangeeft dat hij niets prijs wil geven van de act, geeft overigens wel aan dat hij nog veel te leren heeft over het ESF.
Ja, ik kom natuurlijk nooit in die positie. Maar ik zou zeggen gooi die hele staging gewoon een maand van tevoren naar buiten. Dan krijg je complimenten, creëer je hype, heb je intern rust dat het goed landt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja. Al denk ik dat als je in de hartjes van alle andere makers van de andere acts daar zou kunnen kijken dat de meesten het liefst zouden hebben dat alles in z'n geheel zichtbaar tijdens de live show hun voorkeur zou hebben. Joost had dat bv zelf ook het liefst gehad. Ik gok dat Pim hierin alles behalve de enige is, maar het wel gewoon hardop eerlijk zegt.
Nadat het concept is doorgegeven aan de organisatie is er geen bijsturen meer mogelijk, alleen op details. En aangezien dat dat al ver voor een maand tevoren moet worden ingeleverd, krijg je dus een maand lang allerlei gezeur van iedereen die denkt dat hij ook bondscoach art director is terwijl het gewoon toch doorgaat zoals bedacht. Nu is het gelukkig maar beperkt tot een week gezeik.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kom natuurlijk nooit in die positie. Maar ik zou zeggen gooi die hele staging gewoon een maand van tevoren naar buiten. Dan krijg je complimenten, creëer je hype, heb je intern rust dat het goed landt.
Of als het niet lekker valt, kan je nog een beetje bijsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |