Ik ben te behulpzaam.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
De grap is veel minder goed als de post erboven het al weg heeft gegeven.
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Echt niemand heeft enig idee waar dat ruimtevaartuig is neergestort.
Dan daar dus in ieder geval niet. Die zijn afgekruist.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....
Nou dan vinden ze hem woensdag wel een keertjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat plaatje met de berekeningen stond er een opvallend kruisje op Ierland....
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netwerken, vanmiddag beginnen, heb je maandag een huis.
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Als de zon straks even draait kan ik nog even lekker in de tuin zitten.
Nee dat ik in de schaduw zit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?
Dat haar wens in vervulling gaat, de zon heel even om de aarde draait, waarna hij door zijn eigen momentum zichzelf ons zonnestelsel uitslingert om nooit meer terug te keren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat de zon even met de rug naar je toe gaat schijnen?
Gemini is een stuk beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag ChatGPT voor een goede naam voor een variable dat alfabetisch tussen bo en du moet vallen. Wat krijg ik? een lijst met dingen beginnend met b of c, waarvan er een hoop dus voor bo vallen. AI
Ja toch, collega van me stond twee weken geleden een praatje te maken met een vreemde tijdens zijn hond uitlaten (honden waren elkaars gaatjes aan het besnuffelen), waar woon jij? Ja daar maar we willen verhuizen, in de buurt? ja liefst die wijk, ooooh mijn allerbeste vriendin, die is chirurg en alweer zwanger en die woont daar en die hebben een ander huis gekocht, ze moeten alles nog regelen voor hun oude huis, iets voor jou? dingdong, hoi ik ben Henk uit een dorp verderop en ik kom jullie huis kopen, ja staat nog niet te koop joh, kwebbelkwebbelkwebbel gezellie mozzarellie, ok huis gekocht met 4 slaapkamers, een zwembad en een tuin waar je extra grote brontosaurussen kunt kweken.quote:
Na nee. Vanaf 14:00 staat er wel schaduw op mijn terras.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/l/parasols/13027/
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, collega van me stond twee weken geleden een praatje te maken met een vreemde tijdens zijn hond uitlaten (honden waren elkaars gaatjes aan het besnuffelen), waar woon jij? Ja daar maar we willen verhuizen, in de buurt? ja liefst die wijk, ooooh mijn allerbeste vriendin, die is chirurg en alweer zwanger en die woont daar en die hebben een ander huis gekocht, ze moeten alles nog regelen voor hun oude huis, iets voor jou? dingdong, hoi ik ben Henk uit een dorp verderop en ik kom jullie huis kopen, ja staat nog niet te koop joh, kwebbelkwebbelkwebbel gezellie mozzarellie, ok huis gekocht met 4 slaapkamers, een zwembad en een tuin waar je extra grote brontosaurussen kunt kweken.
Moraal van het verhaal, koop een hondje. en laat deze uit met een vriendelijke open blik in je ogen.
Wel naar Frituurland?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik wil niet naar Fantasieland emigreren.
Ja in Belgie hebben ze die wel. Vroeger ook wel eens gaan klimmen daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:35 schreef Karzai het volgende:
Vanalles te doen hier, er is ook een klimwandje citizen
[ afbeelding ]
Dat je gewoon frituursnacks uit de muur kunt trekken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel wennen zijn als ik weer in NL ben.
officieel 1.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt drie huizen, die laatste had je binnen een half dagje geregeld toch?
Werkt hier niet. Ze hebben hun eigen etenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je gewoon frituursnacks uit de muur kunt trekken?
Kun je niet zoiets in Thailand gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |