Gek hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee je zou verwachten dat 'ie inderdaad echt alleen de kwintencirkel blijft volgen. Maar hij doet ook gekke dingetjes met voice leading. Ontzettend nice gearrangeerd.
zeker en dat maakt het ook een mooi nr, het is niet moeilijk te spelen denk en weet jij ook, maar idd tis niet helemaal de standaard.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee je zou verwachten dat 'ie inderdaad echt alleen de kwintencirkel blijft volgen. Maar hij doet ook gekke dingetjes met voice leading. Ontzettend nice gearrangeerd.
zat wat in meer met een dim akkoord weet ik nog, maar heb deze eigenlijk lang niet meer gedaan, maar moest ook ff zoeken toen idd. Lang niet meer gedaan ook eigenlijk, sowieso kan er weinig uit mijn hoofd zo weer spelen ook. eigenlijk besteed ik te weinig tijd aan piano spelen terwijl ik een best goeie heb staan hier al is midi, maar wel piano action.quote:[b]Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef Grotetijd het volgende:[/b
[..]
Klopt. Weinig mensen spelen die A/C# of die Gm6 in 't begin.
Ik speel dan gewoon een A omkering en die Gm6 is gewoon een Gm en dan pak ik wel een E in de bas of zo.
Ja, maar soms doen artiesten vervelende dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gek he
Je zou dcht de kwintencirkel verwachrenb
Klopt. Het is helemaal niet super moeilijk, maar wel even zoeken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en dat maakt het ook een mooi nr, het is niet moeilijk te spelen denk en weet jij ook, maar idd tis niet helemaal de standaard.
Ja er zit ergens een soort dim achtig ding in.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
zat wat in meer met een dim akkoord weet ik nog, maar heb deze eigenlijk lang niet meer gedaan, maar moest ook ff zoeken toen idd. Lang niet meer gedaan ook eigenlijk, sowieso kan er weinig uit mijn hoofd zo weer spelen ook. eigenlijk besteed ik te weinig tijd aan piano spelen terwijl ik een best goeie heb staan hier al is midi, maar wel piano action.
is ook zo ik kan het al aardig inschatten (onderhand trouwens hoor). wat het beetje doet, maarja vroeger moest i het 100 keer naluisteren en checken met noten op piano en van oja is dat of dat. het is beetje ervaring ook wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is helemaal niet super moeilijk, maar wel even zoeken.
Ik heb geen idee wat ik zegquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, maar soms doen artiesten vervelende dingen
Dan doe jij ook vervelende dingen nu.quote:
Beetje plagen maarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan doe jij ook vervelende dingen nu.
Plagen magquote:
klok:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:50 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang zou jr wakker kunnen blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |