Hahaha bizar eigenlijk he. Want dat mag gewoon als het gewoon iemand van het publiek is, maar pers die een kaart hebben gekocht mogen 10 sec filmen max. Het is echt raar geregeld dit jaar op dat vlak.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:06 schreef hole1988 het volgende:
Iemand in de zaal is aan het streamen op twitch.
Hoe wil je het ook tegenhouden.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha bizar eigenlijk he. Want dat mag gewoon als het gewoon iemand van het publiek is, maar pers die een kaart hebben gekocht mogen 10 sec filmen max. Het is echt raar geregeld dit jaar op dat vlak.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die anders niet met iemand meekijken ofzo?
Ja nee niet natuurlijk, waar het publiek betreft! Maar dan is het toch gek dat pers met een gekochte kaart voor dezelfde show dat niet mag?quote:
Heeft al herhaaldelijk aangegeven dat ie niet is geaccrediteerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geen idee of Garg Gabe een accreditatie heeft. Hij is wel in Basel dus misschien krijgt hij hier en daar wat mee ofzo.
En nu mag het wel.quote:
Dit is een livestream vanuit de zaal tijdens de juryshow, niet een gehackte rehearsal stream of persaccreditatie op een nepaccount.quote:
Heheh.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:14 schreef molloot200 het volgende:
En eigenlijk kan je ook weinig zeggen over de staging want die paal zit echt gigantisch in de weg.
Dat is één van de zeldzame dingen die in Malmö wel goed gingen. Daar had volgens mij vrijwel de hele zaal prima zicht.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:16 schreef Momo het volgende:
Wel een groot deel van het publiek die zo een aanzienlijk deel van het podium niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |