Hier worden veel meer gesprekken gevoerd die ergens over gaan. In DTS had je ook wel af en toe een gesprek over het e.e.a. Maar wat mij opvalt aan KSC is dat er veel meer echt onderwerp gerichte dingen aan bod komen, super leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijk
Nou ik was hier al dus ik hoor niet bij die groepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.
Ach, hoe meer mensen hier naar toe komen, hoe meer punten er daar gescoord kunnen worden!
Dit idd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
Dat is hier in KSC niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.
Opdoeken dat hele kut DTSquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.
Nou ja was de vorige paar keer ook geen succes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.quote:
De WhatsApp-groep is redelijk stil andersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
op etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Wij doen niet aan focus, wij kabbelen gewoon een beetje mee met Der Lauf der Dingequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Op cavia’squote:
Oh daarom voel ik mij zo aangetrokken tot KSCquote:
Bijzondere combinatie, maar whatever floats your goat.quote:
Sc’ers uit de DTS zijn hier al of zijn al in SC’s he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?
En het willekeurige onderwerp wat zich voor die dag in mijn brein heeft gevestigd en ik over moet praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |