SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Oh ja, dat moet ik nog wel even aanvragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Geef een like als je de dag na Hemelvaart ook vrij bent❤️
dan wordt Bert wasbeer wakkerquote:
Haha, ik at vaak 's avonds een rauwe winterwortel als alternatieve snack. Of snoeptomaatjes en stukjes paprika. Wat is jouw mening over bananenchips?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, echt heeeeeerlijk
gezond snacken vind ik ook lekker maar komt ook omdat ik soms gewoon wil kauwen en veel wil etenal vind ik cihps en worteltjes oid beter dan enkel chips
Dan moet je eten hequote:
dat was geen 14 minutenquote:
Ze hadden nog 14 minuten en dan zouden ze te laat zijn.quote:
Waarom niet? Gewoon doen. Ik post ook gewoon random nieuwsberichten en streams naar ruimtevaartgebeurtenissen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja soort van. Maar ik kan niet bezig blijven met rare gespreksonderwerpen opdringen aan anderen.
ah okequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden nog 14 minuten en dan zouden ze te laat zijn.
dat was leuk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja soort van. Maar ik kan niet bezig blijven met rare gespreksonderwerpen opdringen aan anderen.
[..]
Dat was wel leuk.
Ik kreeg een tijdje terug een email dat m'n account opgeheven was omdat ik er te lang niet op had ingelogd.
quote:Discord Account Scheduled for Deletion on Apr 4, 2024
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Je mag eten, heb je eten? EET!quote:
Een winterwortelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik at vaak 's avonds een rauwe winterwortel als alternatieve snack. Of snoeptomaatjes en stukjes paprika. Wat is jouw mening over bananenchips?
yes, maar uitverkocht dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ had je bij https://www.boomkwekerijl(...)-chinensis-saugeana/ gekeken?
Ah ja. Ik keek met mijn neus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, maar uitverkocht dus(klik maar een maat aan)
Vlak bij jou zit toch ook Plantencentrum Esveld? dat is wel een legendarisch mooi plekje in Nederland, naast Stadskwekerij Zaltbommel een van de beste en zeker mooiste tuincentra.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snuifquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Wat zeggen mensen normaal dan? Winterpener?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een winterwortelsorry ik vond dit gewoon grappig klinken, ik hoor niemand dit ooit zeggen?
![]()
Ik hou meer van die waspeentjes
Ja, bleekselderij en komkommer gaan er ook wel in.quote:Bleekselderij is ook lekker, tuinbonenspread ben ik ook fan van (met bleekselderij) en ehm, komkommer
Ja, graag!quote:Wat mijn mening is qua smaak? Ik hoef ze nietjij dan? Ik hoef rozijnen en krenten enzo ook niet, als jij ze wil dan zal ik ze bewaren en naar je opsturen
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak bij jou zit toch ook Plantencentrum Esveld? dat is wel een legendarisch mooi plekje in Nederland, naast Stadskwekerij Zaltbommel een van de beste en zeker mooiste tuincentra.
Ik ga dit onthouden voor mijn tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
https://esveld.nl/a/product/syringa-chinensis-saugeana/
Denk dat @:Crack_ deze ook heeft gezien. Wel een prijsverschil.
Je hebt daar een prachtig restaurantje aan het woeste Waalwater met het smerigste voedsel evah, vind ik wel wat hebben die tegenstelling.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:18 schreef Ygritte het volgende:
Innnn de grote stad zaltbommellll bommel lalalalalalala en te midden van die rommel rommel
Meer weet ik niet van de tekst tekst tekst…
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar een prachtig restaurantje aan het woeste Waalwater met het smerigste voedsel evah, vind ik wel wat hebben die tegenstelling.
Kopen bij Esveld heeft ook een beetje een charitatief doel om dit soort beschaafde mensen te laten voortbestaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Eurokok Martinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?
Volgende keer loop ik eens een keer pardoes de keuken in, de Lachende Vis met verontrustend vieze Frank zou jij ook tof vinden trouwens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?
Jij haat vrije dagen, toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Hier in de buurt zit een biologische kweker die als sinds jaar en dag alles zelf opkweken met heel veel liefde. Die steun ik ook bij voorkeur ipv de intratuin oid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen bij Esveld heeft ook een beetje een charitatief doel om dit soort beschaafde mensen te laten voortbestaan.
Misschien kun je nog een Boskoopse Schone schaken voor onderwegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga binnenkort naar kweker Piet Buxus voor een buxus. Wat een toeval dat hij zo heet!
Tussen hier en Boskoop is het echt 95% groen. Allemaal kwekers en tuincentra. Heerlijk.
RIP.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was leuk javoelde ook een stuk persoonlijker
was het ook
Oh, en is nu je account weg? Volgens mij kreeg ik die mail ook, weet niet meer wat ik heb gedaaneven kijken
[..]
Daar ga ik never nooit niet eten. Ik heb echtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer loop ik eens een keer pardoes de keuken in, de Lachende Vis met verontrustend vieze Frank zou jij ook tof vinden trouwens.
wortel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zeggen mensen normaal dan? Winterpener?
[..]
Ja, bleekselderij en komkommer gaan er ook wel in.Tuinbonenspread heb ik nog nooit geprobeerd, geloof ik. Dat lijkt me meer iets voor @:dr_flash
[..]
Ja, graag!Haha, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik bananenchips lekker vind.
niet per se die maar de meeste plantenwinkels hebben zulke prijzen voor deze maat van die heesterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Is buxus niet een no go ivm met die motten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga binnenkort naar kweker Piet Buxus voor een buxus. Wat een toeval dat hij zo heet!
Tussen hier en Boskoop is het echt 95% groen. Allemaal kwekers en tuincentra. Heerlijk.
Of speed, afhankelijk van wie je het vraagtquote:
Ik heb deze voornamelijk gekozen vanwege de uiteindelijke hoogte (2.5 tot 3m) andere seringen worden nog groter of zijn kleinerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, is er een reden dat het een chinesis saugeana moet zijn?
Is dit superieurder, mooier, meer bloemiger, geurender o.i.d.
#plantennoob
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, is er een reden dat het een chinesis saugeana moet zijn?
Is dit superieurder, mooier, meer bloemiger, geurender o.i.d.
#plantennoob
Zelden zo'n lekkere spareribs op.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ga ik never nooit niet eten. Ik heb echt![]()
![]()
aan vieze mensen.
Uch
Speed of SPEED?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of speed, afhankelijk van wie je het vraagt
blijf lachen dat je mij belachelijk probeerde te maken vanwege tuinieren tot je er achter kwam dat meer mensen het een leuke hobby vondenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.
Akkoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blijf lachen dat je mij belachelijk probeerde te maken vanwege tuinieren tot je er achter kwam dat meer mensen het een leuke hobby vonden
Wat is er mis met motten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is buxus niet een no go ivm met die motten?
Zegt de man die heel blij was met zijn plantquote:
dit is sarcasme, zelfs ik herkende dezequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zegt de man die heel blij was met zijn plant
Goed gegoogledquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]waar is die meme/het 'haahahah *wijsvinger* plaatje
Die is al afgelopen. Geen drone op Putins bleke steppehoofd helaasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je de parade in Moskou te kijken?
De ultieme begraafplaatskleurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed gegoogledIk wil geen witte bloemen in de tuin.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed gegoogledIk wil geen witte bloemen in de tuin.
Min mannetje zoals hij daar staat is dat hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is al afgelopen. Geen drone op Putins bleke steppehoofd helaas
ja diequote:
hij is bioloog, misschien doet ie het voor de motjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet zo veel als je graag van je buxus af wil
Appelen is wel lekker raar inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
wortel?of ik heb het niet vaak genoeg met mensen over wortelen/penen, misschien zeggen ze het wel
Een vriendin van mij zei altijd 'appelen', daar kon ik niet aan wennen op een leuke manier. Niemand zegt dat
Tuinbonen vind ik ook lekker, maar dubbeldoppen vind ik niet nodig als ik ze bij de maaltijd eet. Dan blijft er ook wel weinig over.quote:Tuinbonenspread vond ik lekker, wel dubbelgedopt
maar vind tuinbonen sowieso heerlijk.
Hmm, ja, maar ze bevatten toch wel minder kcal dan chips of andere snacks? Dat heb ik niet gecheckt eigenlijk.quote:Oke, ik ga mijn verzameling starten!
Ik hou ook niet van bananenchips omdat het meer kcal bevat dan gewoon een verse banaan, vind ik geen goede dealgeldt voor al dat gedroogde fruit, heb liever een verse mango dan gedroogde mango
Maffiamannetje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Min mannetje zoals hij daar staat is dat hè?
"No virgin shait on my coffin"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies daarom. Ik hoef ze overigens ook niet op m’n kist
Ik hoorde hier laatst s’nachts schoten. Ergens denk ik dat iemand geen zin in wolf bij z’n schapen/dieren had.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)r-wil-meer-tijd.html
Dat zou toch een hond zijn geweest?
Maar het is wel correct, appelen. Nu zit appelen in mijn hoofd. Sinaasappelen vind ik dan weer minder raar klinkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Appelen is wel lekker raar inderdaad."Ik moet niet vergeten appelen te kopen!"
[..]
Tuinbonen vind ik ook lekker, maar dubbeldoppen vind ik niet nodig als ik ze bij de maaltijd eet. Dan blijft er ook wel weinig over.
[..]
Hmm, ja, maar ze bevatten toch wel minder kcal dan chips of andere snacks? Dat heb ik niet gecheckt eigenlijk.
Ik heb het letterlijk meerdere keren per week hier met Krekkie over onze tuintjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zegt de man die heel blij was met zijn plant
Vragen om amorphophallusbloemen. Zien er leuk uit. En de hele begrafenis meurt naar de dood.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat. Ik hoef ook geen calla’s. Ook van die begravenisbloemen.
Gewoon wat drankflessen op de kist.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat. Ik hoef ook geen calla’s. Ook van die begravenisbloemen.
Moet je wel goed timenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vragen om amorphophallusbloemen. Zien er leuk uit. En de hele begrafenis meurt naar de dood.
Keer in mijn voortuin gehad, zo'n duivels aronskelk, ook een Amorphophallus, je kon niet door het raam heen kijken zoveel dikke strontvliegen zaten er op het raamquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vragen om amorphophallusbloemen. Zien er leuk uit. En de hele begrafenis meurt naar de dood.
ga deze op mijn begrafenis lijstje zettenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel goed timen![]()
Jaaa kan nu nog even niet doodgaan want die penisplant bloeit nog niet…
Ik maakte ook maar een geintjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk meerdere keren per week hier met Krekkie over onze tuintjes.
Ik moet gewoon werken danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus Hemelvaart isen die vrijdag erna
uhuh dat zeg je nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een geintje
ik moet verplicht vrij nemenquote:
Bloemenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb na weken nadenken voor deze combinatie gekozen als tussenscheiding met mn buren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk pakt het mooi uit, vast wel, als het maar bloeit
Als ik dat moet dan krijg ik een dag verlof terugquote:
De grote soorten zoals A. Titanum en A. Gigas bloeien maar eens in de x aantal jaar. Maar kleinere soorten kunnen onder de juiste omstandigheden gewoon eens in de twee jaar of bijna jaarlijks. Als kweker moet dat goed te doen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel goed timen![]()
Jaaa kan nu nog even niet doodgaan want die penisplant bloeit nog niet…
Het is wel een soort regel dat de meervoudsvorm met -(e)n netter is dan -(e)s, maar bij appelen klinkt het wel erg formeel. Sinaasappelen is ook gewoon raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is wel correct, appelen. Nu zit appelen in mijn hoofd. Sinaasappelen vind ik dan weer minder raar klinken![]()
Gewoon warm als groente.quote:Hmm, ik eet tuinbonen voornamelijk in een salade. Of in een spread dus. Hoe eet jij die dingen?
500 kcal per 100 gram.quote:Volgens mij valt dat vies tegen met kcalsowieso betere voedingsstoffen en daarom gezonder maar alsnog een bommetje
zoeken jullie nog mensen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik dat moet dan krijg ik een dag verlof terug
Anders ook zorgen dat je een oleander hebt, maakt het nog wat makkelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grote soorten zoals A. Titanum en A. Gigas bloeien maar eens in de x aantal jaar. Maar kleinere soorten kunnen onder de juiste onstandigheden gewoon eens in de twee jaar of bijna jaarlijks. Als kweker moet dat goed te doen zijn.
Check of je op zat te letten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
ik dacht dat mijn TV een beroerte kreeg. Zat naar SKY News te kijken, komt er tussen alle UK reclames ineens een Ierse reclame. In het Iers gesproken. dat klonk als een flinke beroerte
ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Check of je op zat te letten.
nog twee dagen te gaan deze week.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
klaar met werk deze week, pfftt
ja hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog twee dagen te gaan deze week.
was je was droog vanmorgen?
mooi zoquote:
Goede, straks tijdens de Grand Tourquote:
TOTGOD!!!quote:
Jazeker! Met jou ook?quote:
hup hup joggen!quote:
Kom wel even helpenquote:
Fijnquote:
Altijdquote:
Wij zitten nu al 2+ maanden in ons nieuwe huisquote:
Owwww beter!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten nu al 2+ maanden in ons nieuwe huis
Hij kan ook een komisch duo vormen met een kalende oud-Feyenoorder.quote:
Oh.quote:
Ow vandaar de TT?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh.
Ik zoek een soort van heg. Niet hoog, beetje vol. Insecten moeten erin kunnen schuilen.
tis warm zat toch, gewoon geen broekquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit veel comfortabeler in de luie stoel, toch?
Ja best hoorquote:
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja best hoorZe gangetje he dat is al heel wat tegenwoordig
![]()
Daar dan?
Ja heerlijk! En mijn oude huis woont een leuk stel in nuquote:
Hee beter!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heerlijk! En mijn oude huis woont een leuk stel in nuWe zijn helemaal gesettled inmiddels.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar weer een aflevering van de Vuurwerkramp op TV
Veel plezier, beiden!quote:
En vorige week zaterdag een proefrit gemaakt op een Suzuki Hayabusaquote:
ging jij niet sparen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vorige week zaterdag een proefrit gemaakt op een Suzuki Hayabusa
Oké, wil jij even de wasmand naar boven dragen?quote:
Moto gp zoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede, straks tijdens de Grand Tour
Oew gaaf!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vorige week zaterdag een proefrit gemaakt op een Suzuki Hayabusa
zn aandachtspanne is alweer weggeebtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, wil jij even de wasmand naar boven dragen?
En morgen mountainbikenquote:
quote:
goed bezig!quote:
Omdat ik oefeningen voor m’n knie moet doen, en dat niet in m’n werkkleding gaat. Of ja. Niet lekkerquote:
Jazeker! Volgend jaar komt ie erquote:
Oeh thanks!quote:
De wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Wow is de Lesbeau sc weer actief?! Ik dacht daar van de week nog aan. En nu staat hij er ineens gewoon weer
jah er kwam een fietsie voorbij racenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Wow is de Lesbeau sc weer actief?! Ik dacht daar van de week nog aan. En nu staat hij er ineens gewoon weer
Reuze inlegkruisjes?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ik kan even er tegenaan.
wierook had ze het over volgens mijquote:
geurende stokken.... misschien kun je ze wel inbrengenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ik kan even er tegenaan.
Oohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wierook had ze het over volgens mij
opwindendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
geurende stokken.... misschien kun je ze wel inbrengen
Nog even en GRTDOJW gaat weer openquote:
geen reet te doen op je werkquote:
Sorryquote:
de geen reedtd te doen op je werk SCquote:
*sjouwtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, wil jij even de wasmand naar boven dragen?
Ow!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry
[..]
de geen reedtd te doen op je werk SC
nee de KSC is de TSC gewordenquote:
uhuh jawelquote:
Nietquote:
koffie wordt door de vingers gezienquote:
Ik las dit vluchtig en dacht dat er MGTOW stondquote:
quote:
Hey, jij bent een deur opgeschoven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik las dit vluchtig en dacht dat er MGTOW stond
klopt met je tijd mee gaan. de sigaretten staan ook niet meer op tafel bij de kringverjaardagquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]respect voor historische dingen is weer ver te zoeken hier
Ik post overdag eigenlijk vrijwel niet meer in DTS omdat 't dan niet in dank word afgenomen met al dat gebolk.quote:
in DTS is toch juist het bolken het spel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post overdag eigenlijk vrijwel niet meer in DTS omdat 't dan niet in dank word afgenomen met al dat gebolk.
Bolkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in DTS is toch juist het bolken het spel?
of heb ik nou iets gemist?
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in DTS is toch juist het bolken het spel?
of heb ik nou iets gemist?
Maar het is savonds.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post overdag eigenlijk vrijwel niet meer in DTS omdat 't dan niet in dank word afgenomen met al dat gebolk.
wauwquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd worden
hoe durven we
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt met je tijd mee gaan. de sigaretten staan ook niet meer op tafel bij de kringverjaardag
en dan krijg je de cocktailprikkertjes met een blokje kaas, augurk of zilver uitje en droge worst op tafelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
op het moment is de TT dat het geen SC is want ze klagen dat er gesprekken gevoerd worden
hoe durven we
Ach mijn verjaardag hier was grotendeels aan de eettafel!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar de kringverjaardagen bestaan nog wel.
Hier krijg je dus tegenwoordig óók thee en nieuwe users. ( als dat mag van Koen )quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijg je de cocktailprikkertjes met een blokje kaas, augurk of zilver uitje en droge worst op tafel
Hier ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach mijn verjaardag hier was grotendeels aan de eettafel!
Ja kan jaquote:
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?
Maar ik kom er niet meer eigenlijk
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ‘alles’ daar toch?
Maar ik kom er niet meer eigenlijk
Hoe ging dat spreekwoord of gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzo
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, en wat ze roepen moet je niet serieus nemen enzo
maar dan mag ik gewoon in bitchmode tegen gaan, is soms ook leukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het probleem is dat daar een paar mensen zitten die het wel echt extreem serieus nemen.
Ben je er ook uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja m'n plaatjes zal ik voorlopig niet meer gebruiken.
Jij krijgt er geen gedoe mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dan mag ik gewoon in bitchmode tegen gaan, is soms ook leuk
ik waarschuw dudje wel eens van ik heb die nu hiervan beschuldigd, die een aap genoemd en derde een ramp op wielen dus als er tr's komen weet je het vastquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik waarschuw dudje wel eens van ik heb die nu hiervan beschuldigd, die een aap genoemd en derde een ramp op wielen dus als er tr's komen weet je het vast
iedere gek zijn gebrek tochquote:
Nou ik vond het wel geinig even.quote:
Jah, er zitten echt super toffe mensen daar, maar er is me ook te veel drama en ik heb zelf al genoeg shit om mee te dealen.quote:
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijkquote:
Vandaar dat de meeste mensen hun brein altijd uit hebben staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijk
helft van het spel is mensen weg jagen dus als je kijkt wie er opeens bij zijn gekomen in deze SC weet je genoegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
Ach DTS was voor mij gewoon een gezellige SC. Het spel-element boeide me vrij weinig, buiten gewoon ff voor de gein zorgen dat een ander geen punten scoorde. Hoe veel punten ik zelf kreeg boeide me zelden. (Af en toe een kleine bevlieging.)
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe durven we
Truth.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
helft van het spel is mensen weg jagen dus als je kijkt wie er opeens bij zijn gekomen in deze SC weet je genoeg
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.
Er is al zó vaak gedoe geweest omdat een bepaalde groep denkt "fuck de punten, ik wil met mensen praten" en er een andere groep denkt "jij mag niet praten, BOLK" en er dan gedoe ontstaat.
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.
Ach, hoe meer mensen hier naar toe komen, hoe meer punten er daar gescoord kunnen worden!
1 persoon in DTS vond DTS marginaal beter dan KSC!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is KSC dan het afvoerputje van FOK!?
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Sommige mensen kunnen behoorlijk fel zijn in dat het geen SC is en dat als je het spel niet wil spelen dat je dan maar naar KSC moet gaan.
Ach, hoe meer mensen hier naar toe komen, hoe meer punten er daar gescoord kunnen worden!
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Dus dan is't ook niet echt heel uitnodigend om er te posten.
Er is al zó vaak gedoe geweest omdat een bepaalde groep denkt "fuck de punten, ik wil met mensen praten" en er een andere groep denkt "jij mag niet praten, BOLK" en er dan gedoe ontstaat.
Ow er zijn wel diverse personen daar die ik wel graag hier zou zien, maar ik heb geen zin in al die drama's.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet half DTS hier ineens weer te hebben hoor.
Hier worden veel meer gesprekken gevoerd die ergens over gaan. In DTS had je ook wel af en toe een gesprek over het e.e.a. Maar wat mij opvalt aan KSC is dat er veel meer echt onderwerp gerichte dingen aan bod komen, super leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is je brein uitzetten en gewoon roepen zonder filter heerlijk
Nou ik was hier al dus ik hoor niet bij die groepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
Dat is hier in KSC niet anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit, daar kun je ook prima met mensen praten. Net zoals je dat hier kan. Het ligt eraan wie er waar en wanneer post en dan besluit je of je mee wil posten of niet. Het kan er ook echt wel gezellig zijn.
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Opdoeken dat hele kut DTSquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja was de vorige paar keer ook geen succes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.quote:
De WhatsApp-groep is redelijk stil andersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen prive forum dus dan moet je maar met je groepje in WA kletsen ipv hier als je het exclusief wil houden
op etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Wij doen niet aan focus, wij kabbelen gewoon een beetje mee met Der Lauf der Dingequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In de KSC ligt de focus alleen vooral op de SC en niet op punten.
Op cavia’squote:
Oh daarom voel ik mij zo aangetrokken tot KSCquote:
Bijzondere combinatie, maar whatever floats your goat.quote:
Sc’ers uit de DTS zijn hier al of zijn al in SC’s he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar wat nou als alleen de SCers van DTS hier komen posten en de DTSers wegblijven?
En het willekeurige onderwerp wat zich voor die dag in mijn brein heeft gevestigd en ik over moet praten.quote:
Katten en vis is altijd een goede combinatiequote:
Die van ons hier doen het nog steeds!quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het willekeurige onderwerp wat zich voor die dag in mijn brein heeft gevestigd en ik over moet praten.
Cavia's die seks met kibbeling hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie, maar whatever floats your goat.
Jij aan een bakje kibbeling terwijl je kijkt naar je cavia's terwijl je word genomen?quote:
Hahaha watquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
Wacht maar tot je de rare voedselcombinaties van Moeraskat leest.
nu moet je een nieuwe arm kopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met mijn nieuwe pan inbranden ook mijn arm meegenomen
Heb je die gebrandmerkt nouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het knutselen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
heel Fok! is met elkaar vermengd, maar de KSC is voor sommige nog wel een beetje de snobberige SC dus geen zorgen, het zal geen complete zoete inval worden
ik ga maar eens iets leukers doen
Een Wok pan moet je inbrandenquote:
Laagje olie er in, op hoog vuur, olie blauw laten walmen zodat het een beschermende laag er in vormt.quote:
Volgens mij ging het best prima. Los van even stukje arm dat tegen de pan aankwam toen die loeiheet was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ai!
Ik heb een paar keer geprobeerd een pan in te branden, geen succes!
Ik gebruik m'n huidige stalen pan gewoon zo en dat gaat vooralsnog prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |