En mosterd.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:12 schreef Gibson88 het volgende:
Zalig ! Nog lekkerder met wat banaan en kiwi er op !
quote:
quote:
pizza hawai hatersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:18 schreef miss_sly het volgende:
De enige juiste antwoorden zijn al gegeven.
Ergens in de tijd zijn Italianen Zuid Amerikaanse tomaten op de pizza gaan doen. Vermoedelijk ergens na 1760. Daarvoor was het Pizza Bianca.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Paar jaar geleden bij een Italiaanse Pizzaria, tafel verder wilde iemand persé Döner op zijn pizza. De eigenaar/kok was er kort voor de man de zaak uit te schoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |