Niet weten dat ze altijd je naam vragen omdat het druk isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef SuperNeger het volgende:
Starbucksniet vergeten om te vragen of ze je naam er op zetten en een foto op je insta zetten hè
Je kunt overal op elk moment van de dag bier drinken. Mensen die dat op een luchthaven doen zijn vergelijkbaar met mensen die stoer een kroketje uit de muur trekken of op een terrasje gaan zitten en stoer om zich heen kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef nattermann het volgende:
Koffie drinken op een luchthaven![]()
Daar waar tijdzones niet bestaan kun je elk moment v/d dag bier drinken.
Ze kwamen erachter dat er idioten waren die grif 7,45 voor een kop koffie neerleggen, dus ja, waarom dan niet je winst maximaliseren door te kijken wat de gek ervoor wil geven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
Sinds wanneer is een koffie bij de Starbucks op schiphol 8,55 eur??
Ik kan echt zweren dat het nog geen 5 maanden geleden 7,45 was voor dezelfde shit!
7,45 vond je nog wel acceptabel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
Sinds wanneer is een koffie bij de Starbucks op schiphol 8,55 eur??
Ik kan echt zweren dat het nog geen 5 maanden geleden 7,45 was voor dezelfde shit!
Whats next?
december 2025: 9,55
april 2026: 10,90
december 2026: 11,99
Zo zijn we niet getrouwdIk boycot Starbucks na dit drankje tot ze de prijzen weer normaal maken!
Starbucks smerige koffie noemenquote:
Van die mensen die in de ochtend bier gaan zitten drinken op de luchthaven en denken dat ze geen alcoholist zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef nattermann het volgende:
Koffie drinken op een luchthaven![]()
Daar waar tijdzones niet bestaan kun je elk moment v/d dag bier drinken.
Nouja, iets meer dan 1 euro duurder dan de Starbucks elders, dus je kan nog eventueel begrijpen dat het pand in Schiphol wat duurder is, maar de prijsverhoging slaat nergens op.quote:
Sinds wanneer hebben ze cherry bij de Starbucks?? Klinkt niet lekker verderquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:58 schreef Hogwarts het volgende:
Iced cherry chai latte is daar ook megagoed
Vragen, soms in Utrechtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze cherry bij de Starbucks?? Klinkt niet lekker verder
Jij besteld met een blinddoek om en wijst zomaar iets aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Solotovski het volgende:
1 keer bij de Starbucks geweest en ik dacht dat ik een lekkere warme koffie had besteld want het was kutweer en koud enzo, was het zo'n fancy kut ijskoffie
Zwaar teleurgesteld
Ik begon aan mezelf te twijfelen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij besteld met een blinddoek om en wijst zomaar iets aan?
Die namen zijn juist beschrijvend.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik begon aan mezelf te twijfelen ja
Al die domme kutnamen ook
Dan zal het ongetwijfeld m'n eigen schuld zijn geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die namen zijn juist beschrijvend.
Als je een iced chai latte besteld, dan is dat toch duidelijk joh
Hoe wil je het dan noemen? Het is hoe het staat geschrevenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik begon aan mezelf te twijfelen ja
Al die domme kutnamen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |