Hell no, lekker vlees bakken terwijl je je eigen vlees in het zonnetje zit te bakken!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
De halve middag boven brandende kolen hangen hadden we beter de afgelopen dagen kunnen doen ipv de komende dagen
Denk het niet, maar ik zou wel zin hebben om lekker vlezen te eten al kijkende naar de nodige sport op TV
Lekker in het zonnetje met wat speciaalbiertjes!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:03 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland blijft er een faalcultuur aan over hebben tot men realiseert dat barbecuen een winteractiviteit is.
In de hitte naast een hete bbq heet voedsel eten![]()
In grote delen van Scandinavië snappen ze dat bbq'en in de winter hoortLiefst omringd door prachtige sneeuw
In de winter lekker bij de warme kolen staan en vlezen eten klinkt ook wel echt als ultiem genotquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:03 schreef Mikeytt het volgende:
Nederland blijft er een faalcultuur aan over hebben tot men realiseert dat barbecuen een winteractiviteit is.
In de hitte naast een hete bbq heet voedsel eten![]()
In grote delen van Scandinavië snappen ze dat bbq'en in de winter hoortLiefst omringd door prachtige sneeuw
Hoeft toch ook niet! Je kan rond een kampvuurtje zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje met wat speciaalbiertjes!Ik ga niet in de fucking kou buiten zitten!
Ik vond dat wel het leukste in het noorden van Noorwegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de winter lekker bij de warme kolen staan en vlezen eten klinkt ook wel echt als ultiem genot
Lekker met wat glühwein erbij ofzo, boh.
Naar gespierde mannen kijken die zich in het zweet werken, onder het genot van een stevige worstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
De halve middag boven brandende kolen hangen hadden we beter de afgelopen dagen kunnen doen ipv de komende dagen
Denk het niet, maar ik zou wel zin hebben om lekker vlezen te eten al kijkende naar de nodige sport op TV
Kampvuur is verbodenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet! Je kan rond een kampvuurtje zitten.
[ afbeelding ]
En anders zo'n Finse grillkota
[ afbeelding ]
Niet verkeerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:20 schreef nattermann het volgende:
Vandaag pak 'm beet 2kg van deze gemaakt
[ afbeelding ]
Vorige week een Bastard urban large gekocht. Paar keer goed gebruikt, heerlijke spareribs gemaakt. Goed gereedschap is het halve werkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd!![]()
Ik ben zelf tegenwoordig wat aan het fröbelen met zo'n koepel-bbq van de Action. Later een keer een betere kopen.
Angus hamburgers, wat goede kwaliteit worstjes, pork summer steaks en dat soort eenvoudige dingen.
Binnenkort wat experimenteren met marinades.
Ik had hiervoor ook een behoorlijk grote, maar hier op het dakterras is het toch een beetje overkill.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vorige week een Bastard urban large gekocht. Paar keer goed gebruikt, heerlijke spareribs gemaakt. Goed gereedschap is het halve werk
Mag gas nog wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:42 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort toch maar weer eens starten voor het niet meer mag, een van de nadelen van landelijk wonen in Portugal: geen kolen BBQ in de zomer.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |