ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik geloof niet in die persoon maar we gaan er even van uit dat ie wel bestaat en dat ie almachtig is
Een soort Harry Potter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnen
Ken ik nietquote:
Kan ie ook een onverdwijnbare steen maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.quote:
quote:
maar dan is ie niet almachtigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel wegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijkenquote:
dat hoop ik jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.
Dacht dat dat wordt geblokkeerd tijdens het rijden
tuulk welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijken
.. van the big g?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bij
Ik doelde meer op de explosieve variantquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberen
praat voor jezelf @Niznoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Lukt dus ook prima best wel met auto's, als je daar een cobra laat ontploffen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
bloed moetquote:
Welke kleur hebben de mensen hier eigenlijk, depressief, klaaggraag en levensmoe?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van energieke en enthousiaste mensen, blijkbaar.
/s
Iemand moet hem toch die spiegel voorhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |