Maar ook mensen die keihard medicijnen hebben gestudeerd waarvan jouw mening afwijkt die wijs je waarschijnlijk ook af.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:52 schreef Leandra het volgende:
Dat mensen liever medisch advies van "TisjeboyJay" aannemen dan van mensen die wel medicijnen gestudeerd hebben.
Dat was echt een bizarre gewaarwording.
Gelukkig blijven er ook nog mensen zelf nadenken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:52 schreef Leandra het volgende:
Dat mensen liever medisch advies van "TisjeboyJay" aannemen dan van mensen die wel medicijnen gestudeerd hebben.
Dat was echt een bizarre gewaarwording.
Ik vind het wat gestuntel zonder handen schudden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
Dat handen schudden toch echt gewenst blijkt. Was ik blij toen ik enige tijd geen vieze handen hoefde aan te raken.
Je begroet elkaar en vervolgt je dag dan wel interactie met elkaar, wat voegt de hand toe? Om het ongemak te beperken accepteer ik de aangereikte hand altijd maar, maar wat een onzinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het wat gestuntel zonder handen schudden.
Iemand die tientallen levens heeft verwoest door een school shooting een hoax te noemen vind jij niet gestoord?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:57 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Zie je dat je een stropopredenering maakt?
[..]
Gestoord is hij kennelijk niet want hij slaat daar de spijker op z'n kop over de spuitjes. Let wel dat dit 20 jaar geleden is dat hij dat heeft gezegd. Het is vanaf 2020 precies zo gegaan als hij zegt. Waarschijnlijk heb je een persoonlijke reden om het weg te wensen door iets heel anders aan te snijden waar hij fout zat om het er niet over te hebben. Ik snap dat wel.
Dat hele verhaal interesseert mij dus echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Iemand die tientallen levens heeft verwoest door een school shooting een hoax te noemen vind jij niet gestoord?
Christus te paard, dan heb je ze echt niet op een rijtje.
De hand voegt een intieme begroeting toe.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je begroet elkaar en vervolgt je dag dan wel interactie met elkaar, wat voegt de hand toe? Om het ongemak te beperken accepteer ik de aangereikte hand altijd maar, maar wat een onzin
Verder geen smetvrees zover ik weet maar corona had positieve aspecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |