Wauw wat kut.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Hier erger ik me wel kapot aan.
Zeker omdat er maar 7 afleveringen in dit seizoen zitten. Dit is niet eens het hele verhaal dus.
Het probleem is vooral dat het in 2027 uitkomt en dan misschien weer niet compleet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Zeker omdat er maar 7 afleveringen in dit seizoen zitten. Dit is niet eens het hele verhaal dus.
Verre van helaasquote:
Vond dit n van de betere afleveringen. Cinematografisch heel erg tof. En echt heel bruut. En spores.quote:
Ja, vond ik ook echt heel goed. Vooral die eindscene ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar damn!
Die woede en walging bij Ellie speelt Bella toch wel echt belachelijk goed. Ik had er persoonlijk kippenvel van.
Over volgende afleveringquote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Zit 4 jaar tussen eind van seizoen 1 en deze serie hequote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar Ellie zei "I know" op dat Joel gebeuren. Dit ben ik even kwijt, wist zei dat al dan? Ik dacht juist dat ze er nu een beetje achter zou komen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef Momo het volgende:
In de game was dat ze Jessie tegenkomen wel beter gedaan, toen ging Ellie juist af op een melding van male solo trespasser die geen scar was over de portofoon. En toen ze daar was een explosie dichtbij. Iets logischer dat elkaar zo tegenkomen in grote stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]Eens. Voelde afgeraffeld aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gaat ze ook wel worden maar in seizoen 3 waarschijnlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik had overigens wel graag wat meer van die Abby gezien. Had verwacht dat zij ook een hoofdpersoon zou worden dit seizoen.
Wij wisten alleen dat ze twijfels had bij het verhaal van Joel, niet dat ze het definitief wist. Dus dat was een onthulling deze aflevering. Ik vermoed dat we nog wel te zien gaan krijgen hoe ze er precies is achtergekomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook echt heel goed. Vooral die eindscene ook.
Maar Ellie zei "I know" op dat Joel gebeuren. Dit ben ik even kwijt, wist zei dat al dan? Ik dacht juist dat ze er nu een beetje achter zou komen.
Jesse wel heel toevallig dat ie ineens op kwam dagen op de juiste plek, dat had beter gekund.
Oh dan wist ik het toch wel. Had iets beter gemogen, inderdaad misschien nog flashback.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wij wisten alleen dat ze twijfels had bij het verhaal van Joel, niet dat ze het definitief wist. Dus dat was een onthulling deze aflevering. Ik vermoed dat we nog wel te zien gaan krijgen hoe ze er precies is achtergekomen.
Game spoiler:quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jesse wel heel toevallig dat ie ineens op kwam dagen op de juiste plek, dat had beter gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CC @Momoquote:
Ik heb de game niet gespeeld en weet niet wat er gaat komen, maar wat ik denk is dat Ellie en Joel ruzie hadden omdat Joel haar uiteindelijk heeft verteld wat hij had gedaan (de flashback op het eind hint daar imo naar en dat gaan we wrs zien in een volgende aflevering). Ze hebben immers ergens ruzie om gehad en Joel heeft al aangegeven dat het komt omdat hij haar heeft gered. Lijkt mij de enige logische verklaring.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwah kwam echt zwakjes over als je het naast de game houd. Kwam niet door die scene maar meer de opbouw er naar toe denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar damn!
Die woede en walging bij Ellie speelt Bella toch wel echt belachelijk goed. Ik had er persoonlijk kippenvel van.
Daar heb ik een andere mening overquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mwah kwam echt zwakjes over als je het naast de game houd. Kwam niet door die scene maar meer de opbouw er naar toe denk ik.
Ik niet echt, want ik ben team Joel. Zit in mij geen greintje zelfopoffering dus kan mij daar niet in verplaatsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:14 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die die ruzie echt totaal 0,0% interessant vindt?
Who cares?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |