Ik denk dat het per persoon verschilt. Zelf hoopte ik altijd een gemiddeld persoon te treffen maar in 40+ jaar is dat nooit gelukt. Ik weet van mezelf dat ik niet gemiddeld ben, dus ik ken mijn plek, heb goede zelfkennis.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat sommige mannen er in zouden trappen als Doutzen Kroes of Chantal Janzen hun een dm zou sturen. Maar als er een groep mannen en vrouwen zouden zijn die helemaal eenzaam zijn zouden die elkaar toch kunnen opzoeken? Of is er toch die droom om iemand superknap te daten?
Je zocht toch ook bewust de problemen op als je geld naar wildvreemden overmaakt en naaktfoto’s stuurt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.
Misschien beetje wanhopig ofzo.
En dan wordt ze in de maling genomen.
Dat vindt ik zielig.
Nogal een verschil met mensen die bewust de problemen gaan opzoeken.
Nee niet echt, dat is naïviteit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zocht toch ook bewust de problemen op als je geld naar wildvreemden overmaakt en naaktfoto’s stuurt?
En dit vind ik zielig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.
Misschien beetje wanhopig ofzo.
En dan wordt ze in de maling genomen.
Dat vindt ik zielig.
Nogal een verschil met mensen die bewust de problemen gaan opzoeken.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat is naïviteit.
Zij is het slachtoffer imo en heeft niet de problemen opgezocht.
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
Je kunt ook een extreem zware periode in je leven doormaken waardoor je extra kwetsbaar bent en de alarmbellen gewoon niet meer ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?
Er zit een verschil tussen beter opletten en mokerdom zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen beter opletten en mokerdom zijn
Ja precies, zat mensen overkomt dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je kunt ook een extreem zware periode in je leven doormaken waardoor je extra kwetsbaar bent en de alarmbellen gewoon niet meer ziet.
Een moeder die een appje van haar dochter krijgt die gehackt is verschilt toch wel enorm van iemand die maandenlang met Leonardo DiCaprio appt en geen belletje in haar bovenkamer hoort rinkelenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met de huidige AI technologie zal het alleen maar toenemen.
En waar trek jij de grens?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een moeder die een appje van haar dochter krijgt die gehackt is verschilt toch wel enorm van iemand die maandenlang met Leonardo DiCaprio appt en geen belletje in haar bovenkamer hoort rinkelen
Mensen die fysiek of mentaal niet het vermogen hebben zich van informatie te voorzien is wel een goed criterium. Dat was bij haar zeker wel het geval gezien ze geen enkel probleem heeft haar verhaal te verkopen in de mediaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waar trek jij de grens?
Vanaf welk niveau toon je empathie met het slachtoffer?
En dat is als toevoeging bij een appje van iemands dochter dus wel anders. Gezien AI tegenwoordig ook de mogelijkheid heeft iemands stem te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waar trek jij de grens?
Vanaf welk niveau toon je empathie met het slachtoffer?
Nou stel voor dat ze in depressie zat en daar medicijnen voor kreeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die fysiek of mentaal niet het vermogen hebben zich van informatie te voorzien is wel een goed criterium. Dat was bij haar zeker wel het geval gezien ze geen enkel probleem heeft haar verhaal te verkopen in de media
Dat het vervelend voor haar is mag wel duidelijk zijn, maar dat is niet meteen empathie tonen. Ik vind het lullig maar ik kan me totaal niet inleven in haar situatie omdat ik me in heel erg weinig gevallen voor kan stellen dat iemand voor zo'n lange tijd zo blind kan zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou stel voor dat ze in depressie zat en daar medicijnen voor kreeg.
Of zoals Deluzion- het omschreef 'een extreem zware periode waarin je kwetsbaar bent'
Ik vind het ook een stomme fout maar vind het ook erg lullig voor haar.
A zo, dat is wel empathie tonen toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het vervelend voor haar is mag wel duidelijk zijn, maar dat is niet meteen empathie tonen. Ik vind het lullig maar ik kan me totaal niet inleven in haar situatie omdat ik me in heel erg weinig gevallen voor kan stellen dat iemand voor zo'n lange tijd zo blind kan zijn.
En kwetsbaarheid hebben wel meer mensen last van maar daar verlies je niet je verstand door
Neequote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
A zo, dat is wel empathie tonen toch?
Laten we eerlijk zijn, het is gewoon een kut move om dit zo op tv te gooien. De media zouden haar eigenlijk in bescherming moeten nemen want nu maken ze het alleen maar erger voor haar. Alles voor de sensatie, blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Dat iemand in zo een overduidelijke scan trapt (kom op, waarom zou de echte, die barst van het geld en de jonge vrouwen van zich af moet slaan, interesse tonen in een volslagen onbekende vrouw van middelbare leeftijd) is tot daar aan toe.
Maar om daar nou open en bloot met naam en foto mee naar de landelijke media te stappen![]()
Nouja als je nog niet door hebt dat je niet met Leonardo Dicaprio aan het appen bent zal ze ook niet door hebben dat Omroep Brabant haar misbruikt heeft voor de viewsquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het is gewoon een kut move om dit zo op tv te gooien. De media zouden haar eigenlijk in bescherming moeten nemen want nu maken ze het alleen maar erger voor haar. Alles voor de sensatie, blijkbaar.
Chris Hemsworth ook. Ligt naast Pitt in het ziekenhuis, wanhopige vrouwen van hun geld afhelpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |