SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Nizno op 09-05-2025 13:42:48 ]Je bent een waardeloze agent.
Exact, en John Williams heeft ineens de begripvolle pet opgezet. Het is allemaal zo goed en knap wat ze doen, ik vind je auto bekostigen van de kinderbijslag juist niet echt slim.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:36 schreef Newone82 het volgende:
Bezig!
Het is weer typisch. Zijn gewoon mensen die niet met geld om kunnen gaan wat ik al zie.
True. Zo een kansloos volk dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact, en John Williams heeft ineens de begripvolle pet opgezet. Het is allemaal zo goed en knap wat ze doen, ik vind je auto bekostigen van de kinderbijslag juist niet echt slim.
160 euro per week is niet veel maar als je daar alleen boodschappen mee moet doen, moet dat te doen zijn lijkt mij.
Ja, ze gaat 100.000 euro verdienen per maand. Haha.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:50 schreef Remco het volgende:
Zo'n vrouw die in zo'n dropship scam is getrapt. Dat je daar ook mee op tv wil.
Hopelijk vertelt die jobcoach dat dit niet werkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja, ze gaat 100.000 euro verdienen per maand. Haha.
Hoe help je iemand z'n conditie terug te geven door onder een of andere creepy plek af te spreken en daar jezelf helemaal kapot te lopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:19 schreef Filosoofert het volgende:
Ahhh we gaan weer kwetsbare mensen in een format stoppen en het dan met een voiceover grappig maken om geld te verdienen? Maar wel net doen of die mensen geholpen worden.
Nou, idd. Tot kotsend toe terwijl wel duidelijk was dat de man niet erg gezond kan zijn met zijn gehoest en harde bierbuik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe help je iemand z'n conditie terug te geven door onder een of andere creepy plek af te spreken en daar jezelf helemaal kapot te lopen.
Begin gewoon met wandelen elke dag. Waarom moet je gelijk ala Bolt een 100m sprint doen.
Ik denk dat ze chaos op elk vlak hebben. Al ben ik het met je eens hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat mensen met dit soort schulden of armoede, altijd de grootste puinzooi heeft in huis, met knuffels op de bank, 8 huisdieren. Waarom ziet een huis er zo uit?
Vaak zitten ze alleen maar thuis, waarom niet opruimen? De boel netjes en schoon houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:24 schreef Remco het volgende:
Serieus, zoveel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef Remco het volgende:
[..]Werken moet je ook liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja de oplossing vergt toch veel gepraat:quote:
Maar maar ze hebben het nooit van huis meegekregen!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:29 schreef Remco het volgende:
Hele rare toon in dit programma, waar ze tegenwoordig van alle mensen sensatie tv kunnen maken. Wordt hier iedereen met fluwelen handschoentjes aangepakt en moeten we ze allemaal zielig vinden terwijl het merendeel gewoon te dom is om te poepen.
[..]Dat het zoveel is komt door die kinderen. Hoeveel heeft ze er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is de bijstand voor iemand alleen iets van 1100 of zo.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Als je dom bent kun je daar nu eenmaal niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:29 schreef Remco het volgende:
Hele rare toon in dit programma, waar ze tegenwoordig van alle mensen sensatie tv kunnen maken. Wordt hier iedereen met fluwelen handschoentjes aangepakt en moeten we ze allemaal zielig vinden terwijl het merendeel gewoon te dom is om te poepen.
Het probleem is dat exceelsheetjes gewoon heel slechte tv maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja de oplossing vergt toch veel gepraat:
• in beeld brengen wat de schulden zijn
• schuldeisers aanschrijven
• prioriteiten stellen
• besparen
• budgetten stellen
• leren hoe de boel onder controle te krijgen en houden
En dan met een bak motivatie de schuldsanering in
En al die stappen aanvullen met het zoeken van een job als dat mogelijk is iig dan. Ziek = ziek
Ik vind het sporten en psychologisch gedoe en huisjes opruimen niet echt horen hierbij. Psychologie van de koude grond iig.
Het lotgenotencontact ben ik minder fan van. Degene die niet de hoogste schulden hebben gaan dan toch denken dat hun probleem meevalt.
Dat een sheetje gemakkelijk is, is juist goed. Op die manier is het voor die lui gemakkelijk toepasbaar. Ik vind het goed/verstandig om het zo te doenquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat exceelsheetjes gewoon heel slechte tv maken.
Dat sheetje wat we zagen zag er ook nog eens amateuristisch uit.
Ik niet. Sinterklaas wtf heeft dat er nou mee te maken? Geen kosten baten naast elkaar gezet. Ook 3100 euro inkomsten. Als je daar niet van kan leven moet je gewoon heel je leven onder curatele staan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat een sheetje gemakkelijk is, is juist goed. Op die manier is het voor die lui gemakkelijk toepasbaar. Ik vind het goed/verstandig om het zo te doen
[..]Mijn netto-inkomen met een bovenmodaal salaris is 150 euro meer dan dit. Nivellerengenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zoiets en dan het ondernemen stimuleren als overheid, eerst investeren en lenen en hopen dat je winst maakt en als dat niet lukt....och jammer dan, ondernemersrisico, he.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:17 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig hebben ze de tattoos nog![]()
Niet leren omgaan met geldEr moet meer geld binnen komen dan dat er uit gaat. Zo simpel zou het moeten zijn.
Dat je failliet gaat als ondernemer tijdens corona als je net gestart ben begrijp ik op zich wel. Debbie had een kapperszaak maar blijkbaar te weinig geld in kas om te overleven. Ik neem aan dat die wel compensatie heeft gekregen toen, net als duizenden anderen, de lockdown kwam.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook zoiets en dan het ondernemen stimuleren als overheid, eerst investeren en lenen en hopen dat je winst maakt en als dat niet lukt....och jammer dan, ondernemersrisico, he.
Misschien wel kijken? Nu geef je een mening gebaseerd op de reacties. Slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Kijk dan tenminste en reageer dan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kan dit soort programma's niet kijken, word er super depressief van, lees het commentaar wel
Maar die vrouw is ook gewoon mentaal niet gezond. Ze heeft niet voor niets een wajong. Ze kan gewoon niet helder denken. Eigenlijk heeft ze gewoon een bewindvoerder nodig en begeleiding op psychisch vlak. Die laatste kunnen ook meekijken met die zwijnenstal die ze van haar huis gemaakt heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Michellee het volgende:
Ik vind dat ze vooral de schuld bij een ander leggen. Die vrouw met die schuld van 180.000 euro, eigen zaak, dure apparatuur gekocht, maar zelf daarna ook nog een cursus boeken (van 1000 euro??) om aan dropshipping te doen en daarmee 100.000 euro per maand te verdienen.
Ja eens! Je zoekt hulp als je iets niet kan of gaat zelf op onderzoek uit. Vroeger kon ik ook niet met geld omgaan (nooit schulden gemaakt) en toen heb ik met een coach gekeken. Één gesprek en ik had de boel op orde en spaarpot en controle.quote:Dat stel, wat maar loopt te verkondigen dat ze nooit hebben geleerd om met geld om te gaan, waarom ga er dan niet over lezen, maar steken hun hoofd gewoon in het zand. Zelfs toen het programma begon, ging er geen lichtje branden. Mevrouw boekt even een botox behandeling tegen zweet a 500 euro zonder na te vragen of het wordt vergoed, want dan is het maar gedaan. Je hoeft niet eens te bellen, google het, of chat met je verzekeringsmaatschappij.
Hij heeft iig zijn bedrijfsongeval niet goed aangepakt, letselschade en geen vergoeding...quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:03 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind dat stel wat na 16 jaar eindelijk een keer uit de schulden is, een beetje slappe hap. Vooral die man.
Ik zie vooral 2 luie mensen die het eigenlijk wel best vinden. Ze doen er in ieder geval geen reet zelf aan en als ze iets aangedragen wordt schuift die vent het gelijk door naar zijn vrouw.
Ik denk altijd hoe lang kan je het nog schuiven op je jeugd. Je bent inmiddels ouders, je hebt al 16 jaar een huishouden. Je bent eindelijk schuldenvrij, maar het begint weer gewoon opnieuw. Aan de ene kant zeggen, ik ben nog een klein meisje, maar daarna die botox behandeling en dan bij het bellen, en als er wordt gezegd, "een moment geduld" meteen zeggen, ik had normaal al opgehangen. En wat als het niet vergoed zou worden? Dan pech voor je kinderen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja eens! Je zoekt hulp als je iets niet kan of gaat zelf op onderzoek uit. Vroeger kon ik ook niet met geld omgaan (nooit schulden gemaakt) en toen heb ik met een coach gekeken. Één gesprek en ik had de boel op orde en spaarpot en controle.
Alleen die mensen zijn chronisch slachtoffer. Maken domme fouten en gooien alles op een zielige jeugd oid
Ik kan die vent die zijn vrouw al het huiswerk laat maken echt achter het behang plakken. Hij wil gewoon niet. Echt wat een luiaard.
John vroeg of hij al in het huis kon wonen, maar als hij al maanden niet betaald aan de bank, dan is het einde verhaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die donkere man weet ik nog niet wat ik ervan vind... Dat huis met duizend stopcontacten, maar zonder wc of douche. Pa gaat verhuizen, waar gaat hij dan heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |