quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha watn keerl
https://www.instagram.com/reel/DCoDNYFChMm/
Maar iets bijzonder of is dit een normale tijd voor de wekker voor jou?quote:
Dat is idd wat ik heb gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?
Normaal, tenzij ik avonddienst hebquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar iets bijzonder of is dit een normale tijd voor de wekker voor jou?![]()
Ik werk morgen thuis, dus ehh, half negen ofzo? Voelt ineens niet meer zo erg
Dan is de pret weer voorbij?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet nog meuk opruimen zodat ik dat niet morgenochtend snel hoef te doen.
Damnquote:
Goodnightquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga een podcast aanzetten van Saskia en slapen. :w tot morgen vrinden
quote:
Ahhhh, dat is jammer maar fijn dat ze even weg was. En slim, anders zit je toch met die spanning, kost weer energiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze komt morgen weer thuis, maar dat kan vroeg in de ochtend zijn of laat in de middag. Ik ga het er niet op wagen.
Begint dat spiegel slijpen binnenkort?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
Het is grappig dat ik tegelijkertijd blij ben om even alleen te zijn, maar me ook een beetje eenzaam voel. Eigenlijk jammer dat die fotocursus niet doorging. Ik mis toch wel soort van wekelijks sociaal momentje of zo.
Oktober pas.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh, dat is jammer maar fijn dat ze even weg was. En slim, anders zit je toch met die spanning, kost weer energie
[..]
Begint dat spiegel slijpen binnenkort?Dan heb je je wat meer een sociaal momentje?
En wie weet komt die fotografie nog een keer voorbij, vaak wel
Truste!quote:
Ja, kan het wat zachter?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 03:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwab ga slapen. Dit tijdstip is alleen voor serpenten
Braddie.gif @Amaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |