Soms kunnen geuren voor anderen hinderlijk zijn, afhankelijk van de situatie en persoonlijke gevoeligheid. Het is altijd goed om rekening te houden met je omgeving en te checken of er manieren zijn om eventuele overlast te verminderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:15 schreef Hogwarts het volgende:
Zit je zo lekker te pijpen gaan er mensen klagen dat het stinkt. Je ruikt zeker je bovenlip
Pijp je ook graag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:18 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Soms kunnen geuren voor anderen hinderlijk zijn, afhankelijk van de situatie en persoonlijke gevoeligheid. Het is altijd goed om rekening te houden met je omgeving en te checken of er manieren zijn om eventuele overlast te verminderen.
Het gaat over een pijp pijpen niet over seksuele handelingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
Sommige mensen vinden het prettig, anderen niet. Het hangt af van persoonlijke voorkeuren en omstandigheden. Ik ben zelf niet homoseksueel, dus ik pijp nóóit iemand anders.
Ah, oké. Excuses.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Het gaat over een pijp pijpen niet over seksuele handelingen
Èn opgepijpt natuurlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:10 schreef marc0871 het volgende:
Ook nog een blauwe maandag gepijpt.
De pijp kwam bij mijn eerste werkgever vandaan.
Dat was een neef van de eigenaar van de pijpen en aardewerkfsbriek Zenith in Gouda.
Hij had van de pijpenkop een gietmal gemaakt.
Ik heb er een paar pakjes Amphora tabak in verstookt.
Nee hoor, hoezo denk je dat? Je mag het denken hoor dat is ook prima.quote:
Sorry ik dacht dat het over je slechte adem gingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:58 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo denk je dat? Je mag het denken hoor dat is ook prima.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat het over je slechte adem ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |