Gefeliciteerd met JE MOEDERquote:
Ik zou er iemand anders bijroepen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet leuk, ik kom er niet uit![]()
'doe maar kop of munt, dat is eerlijk'. Wat zou jij doen dan?
oh je leeft gelukkig nogquote:
quote:
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn agenda komt van de google
na 3 jaar braaf een goedkope papieren agenda in huis te hebben en 0 keer gebruikt te hebben heb ik besloten dat ik geen meer koop.
alle dingen zet ik in mn telefoon in de google agenda en dan kan ik het ook nog delen met anderen ook. verrekte handig
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muurquote:
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltjequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Natuurkunde en Scheikunde ook maar oversla.
Denk dat ik niets meer begrijp van al die vergelijkingen die ik ooit heb moeten maken.
Ik zie die blik van de wiskundeleraar nog zo voor me als ik weer eens iets niet snapte.
Een soort combi tussen een eyeroll en een side eye
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaudquote:
ben je geschrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Leuke! @Haagsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eindeloos veel croissants en pain au chocolat en pain in da foot
ik moet wel zeggen dat ik het erg handig vind om te weten WAT ik precies bereken. en dat ik zelfs kan hoofdrekenen in de winkel als de kassamiep het nodig vind om me een hand vol terug te geven zonder terug te tellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"
Oh honey.
Soms 46xquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.
Kan ik ook min 45 x uit eten per week in zetten enz, want blijkbaar ga ik zoveel uit eten volgens anderen![]()
He @:LTVDK
Niet dat het hier nou zo normaal isquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewustquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
95% van de geleerde stof gebruik ik niet meer volgens mij
Dit is het trauma spreekuurquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
ZEGquote:
Dat is het hier elke dagquote:
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was wel zielig, maar hij deed ook wel rare dingen.Oh, dit maakt het niet minder zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
Baby darling doll face honey
heb je dat daar ook gevraagd?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |