SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja joh, ben al zo "vurig" van mezelfquote:
Ja, dat kan iedereen hier beamen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit soms aan de 10 mokken koffie per dag, voorheen wel 25 denk ik![]()
Ik blijf daar emotioneel zeer stabiel bij.
dat wel maar iets in de anatomie maakt het dat mannen niet kunnen poepen en plassen tegelijk. heeft niet met staan en zitten te makenquote:
Zeker slappe americano's en geen espresso'squote:Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit soms aan de 10 mokken koffie per dag, voorheen wel 25 denk ik![]()
Ik blijf daar emotioneel zeer stabiel bij.
Net wel heerlijk de cruise control op 52 gezet met zo'n opgefokte idioot achter mequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens wil ik mensen (haha mensen) die stug 60 km/h blijven rijden waar je 80 km/h mag, per direct direct in de zon lanceren.
The fuck, wat is dat vervelend.
@:Wereldgozer
Oh, ze komen niet klaar hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordt
Ohhh, ben je naar die lezing geweest. Nice!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Gewoon superhete sterke mannenkoffiequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker slappe americano's en geen espresso's
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ja dierentuinen, bossen, pretparken in de meeste klassen, in groep 8 gingen ze dus naar vledder en dat was voor mij een no go medisch gezie
[..]
dat hadden wij dus volgens mij helemaal niet.. maar weet het niet zeker meer en kan het mij ook totaal niet herinneren
[..]
luxe hoor.. als ik dit allemaal hoor ben ik naar budget scholen gegaan ofzo
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel geschoren benen voor de optimale beleving?
@:bitterbal
Ok, een capu met amandelmelk voor Uusjequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon superhete sterke mannenkoffie
Ik zie nu dat ik twee keer direct heb geschreven, dus ik wilde dat wel heel direct doen blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net wel heerlijk de cruise control op 52 gezet met zo'n opgefokte idioot achter me
quote:
volgens mij gingen hogere niveau wel altijd op verdere en exotischere reisjes..quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxe
Ik ga hier maar niets over vragen, voordat het onderwerp weer helemaal uit de hand loopt hier.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon superhete sterke mannenkoffie
Toerisme was ook wel een goede opleiding voor schooltripjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxe
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toerisme was ook wel een goede opleiding voor schooltripjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |