Hier ben ik.quote:
Oh dat zeker. maar dan schreeuw ik liever thuis mee, dan ze hier op het forum te posten..quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah ja oke, maar soms zijn die teksten lekker om je emoties er even uit te gooien
quote:
Het broccoli adviesbureau is naast aan het juichen, ook de wave aan het doenquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed ik ga zo een broccoli burger eten.
euhm, jawel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenwant je zei dit niet
Precies.quote:
het was wel mijn gesprekquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenwant je zei dit niet
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je alleen aanbieden voor maagden die willen leren hoe ze vrouwen tevreden moeten stellen
quote:
quote:
Snap ik, komt op papier ook meteen heftig over. Met muziek erbij is toch andersquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat zeker. maar dan schreeuw ik liever thuis mee, dan ze hier op het forum te posten..
in je velletje?quote:
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?quote:
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm, jawel?
logische reeks posts volgen?
Niets heel raars denk ik?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?
quote:
uhuhquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Beter dan aan de rode klats?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Wat aardig van zequote:
schollie begrijpt mijquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'
Daar gaan we het niet over hebbenquote:
*schuift een glaasje chocolademelk naar Etto toequote:
Ik wil dit ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets heel raars denk ik?
Verliefd worden, iemand met wie ik m'n soms rare gedachtes wil en kan delen, die me begrijpt of op zijn minst een poging doet. Iemand die ik ook wil leren begrijpen en samen mee wil zijn.
Ik weet niet hoe ik dat verder moet omschrijven dan dat denk jm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |