Ik ben er pas morgenochtendquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die is dicht popje
[..]
pardon
en pardon, normaal???
als je dat weet, geef het even doorquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe, and everything
ja, knap hoorquote:
waarom niet? spoiler? ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is niet verstandig om de tekst van het lied wat hier nu opstaat hier te posten....
Het is 42quote:
ze hebben jou dan gekocht he.... daar mogen ze niet op stampen. en helemaal niet dood stampen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die is dicht popje
[..]
pardon
en pardon, normaal???
3!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe, and everything
ohquote:
Ja daarna moet ik nog naar jou hobbelen danquote:
.. Het ging toch over visquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben jou dan gekocht he.... daar mogen ze niet op stampen. en helemaal niet dood stampen.
Volgens de nederlandse wetgeving normaal doen.
Oh dat klinkt wel oke, dan is het hier rond het middag of hoe laat denk je dat je dan aankomt? Dan maak ik er lekkere hapjes bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarna moet ik nog naar jou hobbelen dan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet? spoiler? ben nu wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat nu opstaat is wel weer beter en hoeft niet in spoiler
Looking down into those eyes
I know
I'll be lost and never found again
Kiss me once and I will surely melt and die
Kiss me twice and I will never leave your side
Dreams Come True
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Het ging toch over visnoem je mij nu vis? Zeg je nu dat ik stink?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoiets denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel oke, dan is het hier rond het middag of hoe laat denk je dat je dan aankomt? Dan maak ik er lekkere hapjes bij
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]ah ja oke, maar soms zijn die teksten lekker om je emoties er even uit te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat nu opstaat is wel weer beter en hoeft niet in spoiler
Looking down into those eyes
I know
I'll be lost and never found again
Kiss me once and I will surely melt and die
Kiss me twice and I will never leave your side
Dreams Come True
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Ik denk het, heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus over een paar jaar weet ik alles over mn leven?
ze werken in omgekeerde volgordequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 21:29 een mail gehad van PostNL over het pakketje dat vandaag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd zou worden. Dat ze het pakketje hebben ontvangen.
Ja dat is wel het idee jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus over een paar jaar weet ik alles over mn leven?
Fijn.quote:
jta.. postnlquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 21:29 een mail gehad van PostNL over het pakketje dat vandaag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd zou worden. Dat ze het pakketje hebben ontvangen.
ah daar ben jequote:
Super mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beeer
[..]
zeker
Als ik het doe, doe ik het goed. Al vakantie vanaf 19 april
[..]
Ga’m straks laten tatoeëren
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.
Toen was de opmerking vis een optie.
toen zei jij er op stampen dus dacht ik dat hij na het betalen op jou zou stampen want hij heeft je toch gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |