SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb genoeg maagden geholpen, iemand anders mag het overnemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je alleen aanbieden voor maagden die willen leren hoe ze vrouwen tevreden moeten stellen
hahahahaha ik snap je hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb genoeg maagden geholpen, iemand anders mag het overnemen
lol dit klinkt zo fout
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je alleen aanbieden voor maagden die willen leren hoe ze vrouwen tevreden moeten stellen
hoeveel zou jij betalen er voor?quote:
ja en 450 is echt fantastisch!quote:
Ik zou nooit betalen voor seks.quote:
Straks gaan ze nog erop stampen want ze hebben het toch gekochtquote:
Ben je te verleiden met vis?quote:
Ik wel want seksspeeltjes vallen niet gratis op de matquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nooit betalen voor seks.
Heb er principieel niets op tegen, maar dat is niet de soort interactie waar ik naar op zoek ben.
mag van mij, want ze hebben het gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog erop stampen want ze hebben het toch gekocht
ja hoor, wil je me verleiden?quote:
gaat ook niet om te zoeken. gaat om ervaring opdoen zodat je niveau krijgt om zelf te ZZPenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb er principieel niets op tegen, maar dat is niet de soort interactie waar ik naar op zoek ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
*Hobbelt naar visboerquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag van mij, want ze hebben het gekocht
wel dood aub
[..]
ja hoor, wil je me verleiden?*wordt verlegen hihihihahotjes
euh niet zo he?!?! normaal doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag van mij, want ze hebben het gekocht
wel dood aub
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Emily doet het echt primaquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
TWOOOOO FACEE CAUGHT IN THE MIDDDLEEEEEEEEEEEEE, CAUGHT IN THE MIDDDDLEEEE
TOOOO LATEEE COUNTING TO ZEROOOO, COUNTING TO ZEROOOOOO
Ik ben meer fan van deze Linkin Park dan van de vorige denk ik eerlijk gezegd![]()
The answer to life, the universe, and everythingquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |