Zo kan het ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik had de voerder vroegah altijd op een timeschakelaar zitten. Elke 3 uur werd er wat voer in het water gekukeld, behalve in de nacht.
Welke vissen wil je gaan houden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zo kan het ook
Maar zelf maken vind ik leuk, benut ik mijn techkant en leer ik weer wat. Dus neem ik je reactie mee in het maken van keuzes voor de toekomstige versie.
Een berg met kleine koi's waar er maar een paar van overleven, een berg met elritsjes en kleine goudvissen. Een koppel goudwindes en een zonnebaars... that's it!quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke vissen wil je gaan houden?
Dat ligt dan op dit moment weer buiten de mogelijkheden.... okay, ik kan een mobiel abonnement aanschaffen voor alleen dit specifieke ding) maar bij ons tuinhuisje hebben wij geen stroom (jawel, via zonnepanelen en accu's) en geen andere zaken zoals tv, internet, telefoon, gas maar dan wel weer riool en water.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:57 schreef Farenji het volgende:
Hang er een webcam bij, en maak een website waar mensen op een voeder knop kunnen drukken als ze denken dat de vissen honger hebben. En dan een goed algoritme bedenken waardoor die beesten niet volledig over- of ondervoerd worden.
(Dat laatste is waarschijnlijk het moeilijkste)
Ik zou ze misschien op puur willekeurige tijdstippen voeren. Blijft hun leven ook wat interessanter. Je verveelt je anders toch de pleuris in zo'n saaie vijver.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat ligt dan op dit moment weer buiten de mogelijkheden.... okay, ik kan een mobiel abonnement aanschaffen voor alleen dit specifieke ding) maar bij ons tuinhuisje hebben wij geen stroom (jawel, via zonnepanelen en accu's) en geen andere zaken zoals tv, internet, telefoon, gas maar dan wel weer riool en water.
Maar dat wil ik dan weer niet op dit moment. Maar heb je een idee hoe jij je vissen zou willen voeren? vaste tijdstippen? na zoveel uur?
Koi en goudvissen zijn ploegers in een natuurlijke vijver. Persoonlijk zou ik voor de goudwindes kiezen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Een berg met kleine koi's waar er maar een paar van overleven, een berg met elritsjes en kleine goudvissen. Een koppel goudwindes en een zonnebaars... that's it!niet veel maar toch leuk genoeg om m'n vijver actief te houden.
Er komt een externgebouwde plantenfilter bij die het water de vijver in laat lopen en daarbij wil ik een verstopte visvoeder plaatsen, zodat je die tussen de planten niet ziet zitten maar wel op een leuke manier voer kan afgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |