Gefeliciteerd, je hebt zojuist je eerste, eigen topic verpest op een kinderlijke manier.quote:
Je wou zeggen dat dit topic infantiel is geschreven Mussert ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist je eerste, eigen topic verpest op een kinderlijke manier.
Tip voor de volgende keer: gebruik gewoon normale woorden om je topic te beschrijven.
Ben jij ook in staat normaal te reageren?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:57 schreef cangurus42 het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dit topic infantiel is geschreven Mussert ?
Wablief ? Ik heb deze reactie trouwens 0 thumbs gegeven. Een beetje meer resprect voor dit zeer delicate onderwerp vlegel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ben jij ook in staat normaal te reageren?
Zo ja, doe dat dan eens door die openingspost van jou op een normale manier te herschrijven.
Zo nee? Doei.
Wie reageert er dan toch steeds ?? Het is Mussert_78. Groeten aan je zuster.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jij moet wel erg eenzaam zijn in het leven als je zo blijft reageren.
Ik ga je daar verder niet mee helpen, dus: doei.
Dat is wel een climax ja. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:22 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik zou mezelf bevredigen tijdens het ja woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |