ja goeie, en dan eigenlijke Google maps, omdat WA maar 8 uur kan uitzenden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:40 schreef 215 het volgende:
Kan hij niet gewoon locatie delen aan zetten in whatsapp? Moet ie wel de phone bij zich hebben natuurlijk.
je bedoeld een oude Iphone gebruiken om hem of zijn fiets te traceren. En omdat hij een Iphone heeft zal de Airtag altijd nauwkeurig zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:43 schreef BE het volgende:
Heeft er niet iemand gewoon een oude iPhone liggen dan? Dat lijkt me verder gaat simpels toch, als hij zelf een iPhone heeft?
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:50 schreef fespo het volgende:
[..]
je bedoeld een oude Iphone gebruiken om hem of zijn fiets te traceren. En omdat hij een Iphone heeft zal de Airtag altijd nauwkeurig zijn?
Geen van de partijen in dit verhaal zijn een bedrijf, wat is je punt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:56 schreef Hyaenidae het volgende:
En dit mag allemaal zomaar van de privacy wetgeving?
Ja hoor, er is een gerechtvaardig belang.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:56 schreef Hyaenidae het volgende:
En dit mag allemaal zomaar van de privacy wetgeving?
Ik heb een 7,4quote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen van de partijen in dit verhaal zijn een bedrijf, wat is je punt?
Die AirTag zit dan in dezelfde cloud als de iPhone, dus nee, die melding krijg je niet (het is geen onbekende AirTag dan).quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:06 schreef Jordy-B het volgende:
Krijg je niet tamelijk snel een melding op je telefoon dat er een onbekende tag met je meebeweegt? Hoeft geen punt te zijn, als je de tag maar even op zijn telefoon registeeert, maar is er niet al iets als een where's my phone-functie?
Anders kan je misschien beter iets meer investeren in een tracker die niet afhankelijk is van tracking via mobiele telefoons.
Zijn dat centimeters? Teleurstellend dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |