SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je bent zelf zelfstandigquote:
Je bent zelf matigjesquote:
Je bent zelf geweldigquote:
Nicequote:Op donderdag 8 mei 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had weer een goede frituursessie. Ben nu extra crispy
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen dat de vlucht naar europa nu 40 min langer kan duren omdat ze niet meer over pakistan vliegen. Maar ik heb nog geen wijziging gezien voor mijn vliegtijd.
12 en half uur geloof ik
ja idd. Je kan pas op de dag zelf kijken zie ik. nou ja dan weet ik het ook op tijdquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Je kan pas op de dag zelf kijken zie ik. nou ja dan weet ik het ook op tijd
Ik ben zelf wel eens een uur eerder geland omdat we flinke wind mee haddenquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.
Nee dat klopt. Hoop wind mee want vind het een lange vluchtquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De vliegtijd is ook niet altijd hetzelfde door de wind.
Als ze sneller vliegt dan dat de aarde draait, komt ze eerder aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat je later aankomt dan vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |