Nou ja, dat rehearsalclipje is wel een verplichting eigenlijk, of laat ik het zo zeggen: Ik denk juist dat je nog meer gedonder en samenzweringstheorieën krijgt als je niks zou laten zien. Nou heeft AVRTOTROS blijkbaar de aanpak gekozen om de minst interessante 30 seconden te delen, dus per saldo weten we nog niksquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook niet zo goed.
Als je weet dat de performance gewoon vet wordt laat je het toch overwaaien?
En zo slecht was het natuurlijk ook weer niet he. Die 30 seconden zagen er rommelig uit en hij klinkt inderdaad tegen het valse aan bij het dansen. De violisten vond ik zelf niet zo erg eigenlijk. Maar volgens mij mag je gewoon vals zingen tijdens een repetitie. Dat de AVROTROS dan dit besluit te delen ligt meer aan AVROTROS dan aan Claude. Die roepen nu de Arans van deze wereld er zelf op af.
Ik ga er gewoon vanuit dat het straks een mooi geheel wordt. Ik heb nog wel vertrouwen in den Pim. En in Claude natuurlijk.
Jup.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, dat rehearsalclipje is wel een verplichting eigenlijk, of laat ik het zo zeggen: Ik denk juist dat je nog meer gedonder en samenzweringstheorieën krijgt als je niks zou laten zien. Nou heeft AVRTOTROS blijkbaar de aanpak gekozen om de minst interessante 30 seconden te delen, dus per saldo weten we nog niks
Azerbeidzjan 2011 zegt hallo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat wij als fangroep het ook al heel snel overanalyseren, zoals we ook wel eens de kwaliteit van het liedje op zichzelf willen vergeten. Natuurlijk zijn staging, vocalen en uitstraling belangrijk en vaak net dat stukje extra dat van iets goeds een kanshebber maakt of juist de kansen vermindert. Maar een kutnummer heeft nog nooit het ESF gewonnen(minus Estland 2001 dan)
Die sapjeskanalen mogen ook wel afgeschaft worden. Daar heeft echt niemand wat aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sapjeskanalen zijn er ook mee aan de haal
Nvieautje Telegraaf zo te zien!quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Sapjeskanalen zijn er ook mee aan de haal
Volgens mij zit dat gewoon in de soundtrack van het lied Greys. In deze reel wel al op 19/20 seconden, maar de muziek die je hoort is na het eerste rustige gedeelte, als de drums er al bij zitten. Je hoort die strijkers nu duidelijker omdat de zang weg is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef Greys het volgende:
Oké wie luistert/puzzelt er even met me mee. Ik riep het gister al ergens maar dacht daarna 'nah zal het dan wel niet goed horen op m'n mobiel nu' maar help me even of het nou tóch zo is of niet:
- als je die reel ziet van z'n 2e repetitie (zie hieronder)
- hij zegt daarin 'we gaan nu naar de wachtruimte'
- het piepkleine stukje violen dat je hoort direct nadat hij zie zin zegt zit NIET in het lied zoals het op Spotify en youtube staat toch? Dat de violen de melodie zelf spelen ipv dat de violen de ondersteunende langere noten spelen.
In deze video rond de 19/20 seconden.
[ x ]
Zegt nog niks zekers over de invulling van de 20 seconden hoor want misschien is het alleen gemaakt voor onder de reels enzo. Maar het viel me op, omdat we het hier eerder hadden over misschien een arrangement met meer strijkers erin en/of andere invulling van de 20 seconden.
Maar in het lied zelf spelen de violen toch een andere lijn en langere noten achter zijn zang op dat punt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat gewoon in de soundtrack van het lied Greys. In deze reel wel al op 19/20 seconden, maar de muziek die je hoort is na het eerste rustige gedeelte, als de drums er al bij zitten. Je hoort die strijkers nu duidelijker omdat de zang weg is.
Ah! Ja nee dat was dan niet een betere keuze geweest imho.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Anouk verspeelde kans op deelname songfestival door auditie te weigeren: ‘Vonden we niet nodig’
Premium artikel, maar met de bevestiging dat dat 'Where the mind goes' haar songfestivalnummer was.
Huh, en eerder zei ze dat ze als tweede eindigde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Anouk verspeelde kans op deelname songfestival door auditie te weigeren: ‘Vonden we niet nodig’
Premium artikel, maar met de bevestiging dat dat 'Where the mind goes' haar songfestivalnummer was.
In principe wel, maar dat nummer dat ze heeft ingestuurd is dusdanig elektronisch ondersteunt dat ik het ook eerst live had willen horen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef drxanax het volgende:
Set this thing on fire was denk ik meer geschikt geweest dan wtmg.
En voor mij had Anouk ook niet live hoeven auditeren. Die zingt altijd goed live.
Op die manier blijf je van de discussie weg: jij moet wel auditeren, en jij niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef drxanax het volgende:
Set this thing on fire was denk ik meer geschikt geweest dan wtmg.
En voor mij had Anouk ook niet live hoeven auditeren. Die zingt altijd goed live.
Fly On The Wings Of Love, vond ik echt de grootste kut act die ooit gewonnen heeft, vals, heel vlak nummer, had eigenlijk niks.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat wij als fangroep het ook al heel snel overanalyseren, zoals we ook wel eens de kwaliteit van het liedje op zichzelf willen vergeten. Natuurlijk zijn staging, vocalen en uitstraling belangrijk en vaak net dat stukje extra dat van iets goeds een kanshebber maakt of juist de kansen vermindert. Maar een kutnummer heeft nog nooit het ESF gewonnen(minus Estland 2001 dan)
Claude lijkt me niet bepaald iemand die snel z'n stem verheft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:44 schreef summer52 het volgende:
Ik hoop dat Claude zich niet teveel aantrekt van al die negatieve berichten.
Want ga er maar aanstaan, je stinkende best doen en dan besluit de Avrotros net dat stukje uit te zenden waarin het niet goed gaat.
Zo sneu voor die jongen. Ik hoop dat hij veel steun krijgt. Als ik hem was dan zou ik stevig met mijn vuist op de tafel slaan en willen weten waarom.
Maar misschien zal dit akkefietje hem juist nog meer motiveren om er iets goeds van te maken.
Ik ben te groot om auditie te doen is nooit een goed begin. Iemand als Claude had ook kunnen zeggen kijk naar al mijn live en TV optredens van de laatste jaren. Voor het songfestival heb je juist veel van die moetjes.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op die manier blijf je van de discussie weg: jij moet wel auditeren, en jij niet.
Dit gezeur heb je ook altijd met toewijzingen van olympische tickets als er geen harde criteria zijn, in de VS is het heel simpel, er is 1 moment dat je een kans hebt om te qualificeren, jammer dat als je dan de beste van de wereld bent en 4e word, maar op die manier creëer je wel een eerlijk proces.
Zelfde als de originele track.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef Greys het volgende:
Oké wie luistert/puzzelt er even met me mee. Ik riep het gister al ergens maar dacht daarna 'nah zal het dan wel niet goed horen op m'n mobiel nu' maar help me even of het nou tóch zo is of niet:
- als je die reel ziet van z'n 2e repetitie (zie hieronder)
- hij zegt daarin 'we gaan nu naar de wachtruimte'
- het piepkleine stukje violen dat je hoort direct nadat hij zie zin zegt zit NIET in het lied zoals het op Spotify en youtube staat toch? Dat de violen de melodie zelf spelen ipv dat de violen de ondersteunende langere noten spelen.
In deze video rond de 19/20 seconden.
[ x ]
Zegt nog niks zekers over de invulling van de 20 seconden hoor want misschien is het alleen gemaakt voor onder de reels enzo. Maar het viel me op, omdat we het hier eerder hadden over misschien een arrangement met meer strijkers erin en/of andere invulling van de 20 seconden.
Ah in deze instrumentale versie hoor ik het inderdaad, dankjewel!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Zelfde als de originele track.
Instrumentale versie van YouTube net na 2:00 min
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |