abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:10:22 #276
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217589681
Anouk zegt dat ze wel auditie wilde doen en alle gesprekken en gesprekken met de psycholoog heeft doorlopen.
Ze is er zelfs eerder voor uit het buitenland teruggekomen.

Ze zegt dat vanuit de commissie is gezegd dat ze geen auditie hoefde te doen.

Ze zegt dat er in de commissie mensen zitten met verstand van muziek en hiervoor respect te hebben.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_217589691
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 21:55 schreef NLpop het volgende:
Lijkt erop dat ze willen dat tv-kijkers naar Claudes gezicht kijken, niet naar visuals op de achtergrond, en hem volgen.
Nou ja, er is niets wat dit liedje beter verkoopt dan Claude en zijn uitstraling natuurlijk. Zelfs als je de nieuwe Paus ernaast zet, trekt hij nog alle positieve aandacht naar zich toe.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:11:16 #278
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217589692
Ze vindt het refrein te plat en te kinderlijk, te voor de hand liggend, maar wel aanstekelijk.
Heel respectvol allemaal.

[ Bericht 14% gewijzigd door GeorgeM op 09-05-2025 22:17:51 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_217589738
En “He’s packing” is niet plat?
C’est Davie :o)
  roze vrijdag 9 mei 2025 @ 22:16:37 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217589747
Ach dat Cornald het alleen doet hebben we vorig jaar al een beetje aan kunnen wennen want die meid van Krezip zei erg weinig.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2025 @ 22:21:46 #281
163650 Greys
pi_217589785
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef GeorgeM het volgende:
Anouk zegt dat ze wel auditie wilde doen en alle gesprekken en gesprekken met de psycholoog heeft doorlopen.
Ze is er zelfs eerder voor uit het buitenland teruggekomen.

Ze zegt dat vanuit de commissie is gezegd dat ze geen auditie hoefde te doen.

Ze zegt dat er in de commissie mensen zitten met verstand van muziek en hiervoor respect te hebben.
Dus dat hele gedoe/artikel van eerder deze week over dat zij die auditie weigerde en dat dat bevestigd was door haar manager was allemaal gelogen door degene die dat schreef?
Dat stond op Nu.nl en RTL etc, niet op Ditjes en Datjes. En dan vinden ze het gek dat niemand meer weet wat je nou wel en niet kunt geloven in de media. :+

Haar manager bevestigde dat aan Parool dat zij de auditie zelf weigerde staat er op NU.nl
Dus óf die jokte óf Anouk jokte vanavond.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ie-songfestival.html

Of betekent dat van vanavond 'de commissie zei dat ze geen auditie hoefde te doen' dat ze misschien toch niet bij de laatste 5/6/weetikhoeveel zat?

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 09-05-2025 22:27:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2025 @ 22:22:21 #282
163650 Greys
pi_217589789
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
Ach dat Cornald het alleen doet hebben we vorig jaar al een beetje aan kunnen wennen want die meid van Krezip zei erg weinig.
Ja die voegde echt niks toe.
Had er vooraf toch meer van verwacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2025 @ 22:28:14 #283
163650 Greys
pi_217589829
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze vrijdag 9 mei 2025 @ 22:28:55 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217589835
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja die voegde echt niks toe.
Had er vooraf toch meer van verwacht.
Ik vergat af en toe gewoon dat ze erbij was.
Your beauty never ever scared me.
pi_217589842
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Dave het volgende:
Dat is voor Anouk zeer beschaafd, normaal komen er specifieke centimeters bij.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:44:23 #286
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217589936
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze het meer bedoelt als simpel?
George Michael
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:47:46 #287
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217589969
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Dus dat hele gedoe/artikel van eerder deze week over dat zij die auditie weigerde en dat dat bevestigd was door haar manager was allemaal gelogen door degene die dat schreef?
Dat stond op Nu.nl en RTL etc, niet op Ditjes en Datjes. En dan vinden ze het gek dat niemand meer weet wat je nou wel en niet kunt geloven in de media. :+

Haar manager bevestigde dat aan Parool dat zij de auditie zelf weigerde staat er op NU.nl

Of betekent dat van vanavond 'de commissie zei dat ze geen auditie hoefde te doen' dat ze misschien toch niet bij de laatste 5/6/weetikhoeveel zat?
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat ze zei dat het verhaal over die auditie zo niet klopt.

Volgens Anouk zou de commissie (ze had het over de meiden) hebben gezegd: ‘nee tuurlijk hoef je geen auditie te doen, we weten wel dat jij kunt zingen’ |:)
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2025 @ 22:56:45 #288
163650 Greys
pi_217590051
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat ze zei dat het verhaal over die auditie zo niet klopt.

Volgens Anouk zou de commissie (ze had het over de meiden) hebben gezegd: ‘nee tuurlijk hoef je geen auditie te doen, we weten wel dat jij kunt zingen’ |:)
Tis toch wel weer een compleet ander verhaal dan dat van haar manager. Heel apart allemaal weer. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:59:38 #289
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217590076
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Tis toch wel weer een compleet ander verhaal dan dat van haar manager. Heel apart allemaal weer. :D
Ja precies. Ik zat met de oren te klapperen |:)
George Michael
pi_217590105
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:21 schreef Greys het volgende:[..]

Het oorspronkelijke artikel kwam weer van Stefan Raatgever.

Die blijkt vaker twijfelachtig en sensatiebelust. Sinds zijn dubieuze 'reconstructie' over de diskwalificatie van Joost (met vaag, eenzijdig brongebruik zonder bevestiging en herhaaldelijk wijzigen van de titel voor clickbait) heb ik twijfels over zijn werkwijze.

De reconstructie van Mark Koster voor De T. was toen veel beter dan die van Raatgever. Koster sprak o.a. met Taco Zimmerman, Frederieke Leeflang, direct betrokkenen. Dat liet Raatgever allemaal na. Zijn suggestieve schrijfsel (op basis van gedeeltes uit de eerste politieverhoren) kwam op mij Tobbe Ek-achtig over. Alsof hij Joost probeerde te framen.
pi_217590135
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik geloof hier persoonlijk geen zak van. Ilse moest vorig jaar ook gewoon komen zingen, en die bewijst ook al jaren dat ze dat kan. Met zoiets gooit de commissie de eigen geloofwaardigheid over de balk. Het gaat toch ook om hoe je een lied voelt aankomen als het live voor je gezongen wordt. Daarom zat die Pim er toch ook bij, om dat te voelen en geïnspireerd te worden. Volgens mij zuigt Anouk hier gewoon wat uit haar duim om haar eigen verhaal van eerder een positieve draai te geven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2025 @ 23:11:14 #292
163650 Greys
pi_217590161
Ik geloof dat ook niet. :@
Dat zij geen auditie hoefde te doen.

(Hooguit dat ze dat niet hoefde omdat het lied toch al niet het beste was.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217590169
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ook niet. :@
Dat zij geen auditie hoefde te doen.

(Hooguit dat ze dat niet hoefde omdat het lied toch al niet het beste was.)
ja, precies. Dit.
pi_217590185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 23:06 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Ik geloof hier persoonlijk geen zak van. Ilse moest vorig jaar ook gewoon komen zingen, en die bewijst ook al jaren dat ze dat kan. Met zoiets gooit de commissie de eigen geloofwaardigheid over de balk. Het gaat toch ook om hoe je een lied voelt aankomen als het live voor je gezongen wordt. Daarom zat die Pim er toch ook bij, om dat te voelen en geïnspireerd te worden. Volgens mij zuigt Anouk hier gewoon wat uit haar duim om haar eigen verhaal van eerder een positieve draai te geven.
Haar manager, Kees de Koning, kan ook gekletst hebben, of feiten verdraaid. Hij vond dit jaar niet het goede moment voor Anouk om weer naar het Songfestival te gaan, omdat er zo weinig tijd was. Maar zij wilde graag en heeft zonder zijn medeweten een nummer ingestuurd. Ze heeft hem dus gepasseerd, en wel zelf direct contact gelegd met de commissie.
pi_217590279
Met al die tegenstrijdige verhalen rondom Anouk nu (en haar imago überhaupt) denk ik - afgezien van het nummer - dat de selectiecommissie sowieso niet voor haar gegaan zou zijn dit jaar. Na vorig jaar geloof ik wel dat ze vooral toe waren aan een veilige keuze. En dat is Claude, in de goede zin van het woord.
  ESF Reporter vrijdag 9 mei 2025 @ 23:38:18 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_217590309
Ik vind het wel sympathiek van Anouk dat ze de aandacht afleidt van ophef over de repetitie clip door in de media te welles-nietesen over het nummer dat niet meedoet aan het ESF. ^O^
pi_217590315
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel sympathiek van Anouk dat ze de aandacht afleidt van ophef over de repetitie clip door in de media te welles-nietesen over het nummer dat niet meedoet aan het ESF. ^O^
Hahahahah! Yes. Wist ik nog maar hoe ik een JOOST icoontje kan maken. 😊 :J

[ Bericht 6% gewijzigd door Aadrianus op 09-05-2025 23:59:47 ]
pi_217590341
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 23:40 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hahahahah! Yes. Wist ik nog maar hoe ik een JOOST icoontje kan maken. 😊
: J

(Dubbele punt en de grote J aan elkaar) :J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217591018
Wat is die Johan toch een vieze boomer. Ja ik weet het. :7
Zat nog net niet bij Anouk op schoot. Jeetje wat een geslijm. Iedere keer hetzelfde liedje. Niets is goed, schande dat ze Anouk niet sturen. Of Davina, Danny Vera , Douwe Bob of Waylon. Hij begrijpt gewoon niet, of wilt het niet begrijpen, dat die dan eens een goed lied op moeten sturen. En wat Anouk betreft juiste keuze van de commissie dat ze haar niet uitgenodigd hebben. Gisteravond zong ze toch ook niet het ingezonden nummer? En was ze nu echt zo goed? Ik denk dat de commissie gezegd heeft dat ze niet uit het buitenland hoefde te komen omdat haar liedje niet bij de eerste 5 zat. En dat Anouk nu haar eigen draai eraan geeft. Want ja ze moet haar 2e concert uitverkocht krijgen. Ze zei ook heel eerlijk dat ze alleen maar bij VI zat voor het geld en om haar concert. Want de verkoop van dat 2e concert loopt niet zo goed. Wel vond ik haar heel lief dat ze niet meeging met Johan zijn klaagzang over Claude.
pi_217592022
In de namiddag (ik weet niet precies hoe laat) heeft Claude een persmoment.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')