Nou ja, er is niets wat dit liedje beter verkoopt dan Claude en zijn uitstraling natuurlijk. Zelfs als je de nieuwe Paus ernaast zet, trekt hij nog alle positieve aandacht naar zich toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:55 schreef NLpop het volgende:
Lijkt erop dat ze willen dat tv-kijkers naar Claudes gezicht kijken, niet naar visuals op de achtergrond, en hem volgen.
Dus dat hele gedoe/artikel van eerder deze week over dat zij die auditie weigerde en dat dat bevestigd was door haar manager was allemaal gelogen door degene die dat schreef?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:10 schreef GeorgeM het volgende:
Anouk zegt dat ze wel auditie wilde doen en alle gesprekken en gesprekken met de psycholoog heeft doorlopen.
Ze is er zelfs eerder voor uit het buitenland teruggekomen.
Ze zegt dat vanuit de commissie is gezegd dat ze geen auditie hoefde te doen.
Ze zegt dat er in de commissie mensen zitten met verstand van muziek en hiervoor respect te hebben.
Ja die voegde echt niks toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
Ach dat Cornald het alleen doet hebben we vorig jaar al een beetje aan kunnen wennen want die meid van Krezip zei erg weinig.
Ik vergat af en toe gewoon dat ze erbij was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die voegde echt niks toe.
Had er vooraf toch meer van verwacht.
Ik denk dat ze het meer bedoelt als simpel?quote:
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat ze zei dat het verhaal over die auditie zo niet klopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat hele gedoe/artikel van eerder deze week over dat zij die auditie weigerde en dat dat bevestigd was door haar manager was allemaal gelogen door degene die dat schreef?
Dat stond op Nu.nl en RTL etc, niet op Ditjes en Datjes. En dan vinden ze het gek dat niemand meer weet wat je nou wel en niet kunt geloven in de media.
Haar manager bevestigde dat aan Parool dat zij de auditie zelf weigerde staat er op NU.nl
Dus óf die jokte óf Anouk jokte vanavond.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ie-songfestival.html
Of betekent dat van vanavond 'de commissie zei dat ze geen auditie hoefde te doen' dat ze misschien toch niet bij de laatste 5/6/weetikhoeveel zat?
Tis toch wel weer een compleet ander verhaal dan dat van haar manager. Heel apart allemaal weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat ze zei dat het verhaal over die auditie zo niet klopt.
Volgens Anouk zou de commissie (ze had het over de meiden) hebben gezegd: ‘nee tuurlijk hoef je geen auditie te doen, we weten wel dat jij kunt zingen’
Ja precies. Ik zat met de oren te klapperenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis toch wel weer een compleet ander verhaal dan dat van haar manager. Heel apart allemaal weer.
Het oorspronkelijke artikel kwam weer van Stefan Raatgever.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:21 schreef Greys het volgende:[..]
Dus dat hele gedoe/artikel van eerder deze week over dat zij die auditie weigerde en dat dat bevestigd was door haar manager was allemaal gelogen door degene die dat schreef?
Dat stond op Nu.nl en RTL etc, niet op Ditjes en Datjes. En dan vinden ze het gek dat niemand meer weet wat je nou wel en niet kunt geloven in de media.
Haar manager bevestigde dat aan Parool dat zij de auditie zelf weigerde staat er op NU.nl
Dus óf die jokte óf Anouk jokte vanavond.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ie-songfestival.html
Of betekent dat van vanavond 'de commissie zei dat ze geen auditie hoefde te doen' dat ze misschien toch niet bij de laatste 5/6/weetikhoeveel zat?
Ik geloof hier persoonlijk geen zak van. Ilse moest vorig jaar ook gewoon komen zingen, en die bewijst ook al jaren dat ze dat kan. Met zoiets gooit de commissie de eigen geloofwaardigheid over de balk. Het gaat toch ook om hoe je een lied voelt aankomen als het live voor je gezongen wordt. Daarom zat die Pim er toch ook bij, om dat te voelen en geïnspireerd te worden. Volgens mij zuigt Anouk hier gewoon wat uit haar duim om haar eigen verhaal van eerder een positieve draai te geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik weet alleen dat ze zei dat het verhaal over die auditie zo niet klopt.
Volgens Anouk zou de commissie (ze had het over de meiden) hebben gezegd: ‘nee tuurlijk hoef je geen auditie te doen, we weten wel dat jij kunt zingen’
ja, precies. Dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ook niet.
Dat zij geen auditie hoefde te doen.
(Hooguit dat ze dat niet hoefde omdat het lied toch al niet het beste was.)
Haar manager, Kees de Koning, kan ook gekletst hebben, of feiten verdraaid. Hij vond dit jaar niet het goede moment voor Anouk om weer naar het Songfestival te gaan, omdat er zo weinig tijd was. Maar zij wilde graag en heeft zonder zijn medeweten een nummer ingestuurd. Ze heeft hem dus gepasseerd, en wel zelf direct contact gelegd met de commissie.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:06 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Ik geloof hier persoonlijk geen zak van. Ilse moest vorig jaar ook gewoon komen zingen, en die bewijst ook al jaren dat ze dat kan. Met zoiets gooit de commissie de eigen geloofwaardigheid over de balk. Het gaat toch ook om hoe je een lied voelt aankomen als het live voor je gezongen wordt. Daarom zat die Pim er toch ook bij, om dat te voelen en geïnspireerd te worden. Volgens mij zuigt Anouk hier gewoon wat uit haar duim om haar eigen verhaal van eerder een positieve draai te geven.
Hahahahah! Yes. Wist ik nog maar hoe ik een JOOST icoontje kan maken. 😊quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel sympathiek van Anouk dat ze de aandacht afleidt van ophef over de repetitie clip door in de media te welles-nietesen over het nummer dat niet meedoet aan het ESF.
: Jquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:40 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hahahahah! Yes. Wist ik nog maar hoe ik een JOOST icoontje kan maken. 😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |