abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:04:52 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217572113
Ga er dan niet wonen met je romantische bubbeltjeskop! Die veehouders zitten er in negen van de tien gevallen al veel en veel langer voordat jij op het idee kwam om van je grote pokkestad te verhuizen naar het platteland vanwege beloftes die niemand gemaakt heeft.
https://www.omroepbrabant(...)leid-van-de-overheid
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:45:35 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217572281
Ja dat is wel een heel sterk argument inderdaad
Je bent een waardeloze agent.
pi_217572557
Gewoon optieften die stinkende kutboeren.
pindazakje
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:01:59 #4
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_217573775
Daarom stinkt het wel.

Deze klacht is niet juist bevonden.
pi_217574190
Maar varkensstallen stinken dan ook ENORM. Totaal niet te vergelijken met koeien. (geen idee hoeveel een flinke pluimveestal stinkt?)

Het barst hier in de buurt van de boerderijen (meeste koeien), maar als het een varkensboer is, dan ruik je t al ver van tevoren. :r

Maar toch wel gedeeltelijk eens met 'ga er dan niet wonen, kut!'.
Hmmm.... toch moeilijker dan ik dacht....

Oplossing: 'Omwonenden kunnen een neusknijper aanvragen bij de gemeente' 14.gif
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217574788
Ik vind veehouders die klagen dat mensen stinken veel erger.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:49:10 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217584713
Gewoon iets uitvinden dat de scheetjes van die dieren naar suikerspin doet laten ruiken ofzo. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
pi_217584854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:49 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon iets uitvinden dat de scheetjes van die dieren naar suikerspin doet laten ruiken ofzo. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Het zou al ontzettend schelen als ze die arme beesten niet volstoppen met al dat eiwitrijke voedsel, om maar zo snel mogelijk zo veel mogelijk productie te kunnen draaien... Eet zelf maar eens een tijd veel eiwit, en ruik aan je eigen scheten. Daar word je niet gelukkig van.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217585326
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ga er dan niet wonen met je romantische bubbeltjeskop! Die veehouders zitten er in negen van de tien gevallen al veel en veel langer voordat jij op het idee kwam om van je grote pokkestad te verhuizen naar het platteland vanwege beloftes die niemand gemaakt heeft.
https://www.omroepbrabant(...)leid-van-de-overheid
Terechte klacht!

Als je besluit om naar het platteland te verhuizen, moet je ook accepteren dat er boeren zijn die er al veel langer zitten dan jij. Het is niet zo dat iemand heeft beloofd dat je alleen maar frisse lucht en rust zou krijgen. Boerenbedrijven horen nou eenmaal bij het platteland, en ja, daar komt soms een geur bij kijken. Dat is geen verrassing en had je kunnen weten voordat je verhuisde. Natuurlijk mag je het vervelend vinden, maar het is wat het is—je woont nu eenmaal naast een boerderij, en dat verandert niet zomaar. Misschien is het beter om te kijken hoe je ermee kunt omgaan in plaats van te verwachten dat het verdwijnt.
Ui verwijderd door admin.
pi_217585572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:55 schreef Het_Bokje het volgende:
Maar varkensstallen stinken dan ook ENORM. Totaal niet te vergelijken met koeien. (geen idee hoeveel een flinke pluimveestal stinkt?)

Het barst hier in de buurt van de boerderijen (meeste koeien), maar als het een varkensboer is, dan ruik je t al ver van tevoren. :r

Maar toch wel gedeeltelijk eens met 'ga er dan niet wonen, kut!'.
Hmmm.... toch moeilijker dan ik dacht....

Oplossing: 'Omwonenden kunnen een neusknijper aanvragen bij de gemeente' 14.gif
Kippenboeren stinken nog erger dan varkensboeren. Hun stallen ook, trouwens :Y
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217585578
Nou, dan ga je toch weer terug naar je rijtjeswoning waar je de BBQ'nde Henk & Ingrid weer kan pesten en wederom fijn kan pochen met je leasewagen in de straat?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217585687
Misschien he (een gedachte) het zou zo maar kunnen dat de varkensboeren hun stallen hebben uitgebreid dus dat het megastallen zijn geworden onder leiding van de unilevers en dan hebben de bewoners in de omgeving wel recht om te klagen.
pi_217586287
Ik woon in Meierijstad, komt wel erg dichtbij zo
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:00:54 #14
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_217587733
In het Brabantse plaatsje Son hangt nu wel een luchtje:
https://www.omroepbrabant(...)ers-mest-over-straat
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:02:34 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217587753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 08:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon optieften die stinkende kutboeren.
Vooral melkboeren moeten optyfen, walgelijk volk.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:10:53 #16
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217587819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:07 schreef R_Nest het volgende:
Ik vind veehouders die klagen dat mensen stinken veel erger.
Ik vind mensen veel erger stinken dan vee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')