ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 8 mei 2025 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Niks zo erg dan alleen dood te gaan.
Laat staan ergens op deze manier.
Nou ik ken wel wat ergere manieren hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Of zoeken op thisishamasquote:Op donderdag 8 mei 2025 04:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik ken wel wat ergere manieren hoor.
Zoek maar op Luka Magnotta.
Nutty putty cave accident vind ik nog wel de meest beklemmende (pun not intended) dood waar ik ooit over gelezen hebquote:Op donderdag 8 mei 2025 04:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mij zou het geen reet uitmaken, je gaat toch dood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Voor het gemak wordt dit vaak nog gezien als zijnde Rotterdam.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:41 schreef dop het volgende:
Rdam? Maassluis ligt 3 plaatsen verder Schiedam en Vlaardingen liggen nog tussen Maassluis en Rotterdam
lol zullen we Brielle, Oostvoorne, Hellevoetsluis, Hoek van holland, Pijnacker, Zoetermeer, Berkel en Rodenrijs, blijswijk, delft, spijkensse, Barendrecht, oud Beijerland enz. ook maar Rotterdam gaan noemen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Voor het gemak wordt dit vaak nog gezien als zijnde Rotterdam.
Hoi tegenwoordig noemen ze op plaatselijke tv onszelf vaak ook geen Rotterdam meer maar Rijnmond en daar horen dan ook alle slaap stadjes bij die tegen Rotterdam aanleunen, Geen idee of Amsterdam ook zo een tweede naam voor zichzelf heeft? Je hebt geloof ik wel naast de Randstad als naam ook de Haaglanden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:41 schreef dop het volgende:
Rdam? Maassluis ligt 3 plaatsen verder Schiedam en Vlaardingen liggen nog tussen Maassluis en Rotterdam
Ga je dat nu aan een Rotterdammer vertellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:09 schreef marretak het volgende:
[..]
Hoi tegenwoordig noemen ze op plaatselijke tv onszelf vaak ook geen Rotterdam meer maar Rijnmond en daar horen dan ook alle slaap stadjes bij die tegen Rotterdam aanleunen, Geen idee of Amsterdam ook zo een tweede naam voor zichzelf heeft? Je hebt geloof ik wel naast de Randstad als naam ook de Haaglanden?
Iig in Rijnmond praten ze ook allemaal Rotterdams en ook werken 50% van al die mensen daar in Rotterdam,..
Hoek van Holland is gemeente Rotterdam.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:09 schreef dop het volgende:
[..]
lol zullen we Brielle, Oostvoorne, Hellevoetsluis, Hoek van holland, Pijnacker, Zoetermeer, Berkel en Rodenrijs, blijswijk, delft, spijkensse, Barendrecht, oud Beijerland enz. ook maar Rotterdam gaan noemen.
niks mis met alleen dood gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Top 3 ergste imo:quote:Op donderdag 8 mei 2025 04:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
lees de topic titel eens, en bedenk dan eens hoe jij zou zeggen dat iemand in Maassluis is gevonden. Je kunt best zeggen dat Maassluis in zuid Holland ligt of in de Rijnmond of gemeente Rotterdam maar je zet eerst Maassluis en. Dan eventueel tussen haakjes de gemeente.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoek van Holland is gemeente Rotterdam.
Dat zou ik nooit zeggen en zeg ik ook nergens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:25 schreef dop het volgende:
[..]
lees de topic titel eens, en bedenk dan eens hoe jij zou zeggen dat iemand in Maassluis is gevonden. Je kunt best zeggen dat Maassluis in zuid Holland ligt of in de Rijnmond of gemeente Rotterdam maar je zet eerst Maassluis en. Dan eventueel tussen haakjes de gemeente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |