quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er liggen hier ook 3 boeken die ik dubbel kocht
Mooiste is dat ik ze ook al gelezen had toen ik ze nog een keer kochtquote:
Oke dat is wel een beetje erg.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik ze ook al gelezen had toen ik ze nog een keer kocht
Kan me daar zo ALLES bij voorstellenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder er een paar dagen niet is. Kan ik rustig met een beetje privacy aankloten. Ik mis dat heel erg sinds ze niet meer werkt.
Loop je nu de hele dag in je blote kont door het huis?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder er een paar dagen niet is. Kan ik rustig met een beetje privacy aankloten. Ik mis dat heel erg sinds ze niet meer werkt.
Nee, dat dan weer niet. Gewoon hele simpele dingetjes eigenlijk. Maar ik krijg constant commentaar op zoveel wat ik doe. En dat even niet hebben is wel fijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je nu de hele dag in je blote kont door het huis?
Londen? Londen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoonkoord is binnen. Eens zien of het helptdat m'n telefoon niet uit m'n hand wordt gegrist met mij er nog aan.
Kun je d'r niet een keer een vliegticket geven naar ver weg dat ze even daar een paar weekjes kan zittenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Gewoon hele simpele dingetjes eigenlijk. Maar ik krijg constant commentaar op zoveel wat ik doe. En dat even niet hebben is wel fijn.
En dingen zoals het touw, dat deed ik eerst als ze op haar werk was. Maar nu is ze op de paar dagen in het jaar na dat ze even naar een klooster gaat, altijd thuis. Echt altijd. Ik ben gewoon nooit mwer alleen.
gegrist? Wat voor telefoonkoord zorgt nou voor grissers?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoonkoord is binnen. Eens zien of het helptdat m'n telefoon niet uit m'n hand wordt gegrist met mij er nog aan.
Naar Ballie in Thailand.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je d'r niet een keer een vliegticket geven naar ver weg dat ze even daar een paar weekjes kan zitten
Maar die komt volgende week juist weer naar Nederlandquote:
Dat is niet wat ze zegt. Ze hoopt dat het koord helpt tegen grissers, maar hoopt ook dat ze niet simpelweg meegesleurd wordt als er eentje met haar telefoon vandoor gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
gegrist? Wat voor telefoonkoord zorgt nou voor grissers?
Dank voor de uitleg, ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachtenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze zegt. Ze hoopt dat het koord helpt tegen grissers, maar hoopt ook dat ze niet simpelweg meegesleurd wordt als er eentje met haar telefoon vandoor gaat.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachten
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachten
Is Londen zo erg gewordenquote:
Ik ben er na '93 niet meer geweestquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel met je telefoon te koop lopen daar; en niet de toerist uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |