SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nu niet meer doen he... is te laat op de avondquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even plinten leggen onder de kasten en dan heeft mijn huis overal plinten waar er plinten moeten liggen
hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even plinten leggen onder de kasten en dan heeft mijn huis overal plinten waar er plinten moeten liggen
Ik zaag niet, ik heb een plintenschaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu niet meer doen he... is te laat op de avond
Een week? Of bedoel je sinds ik hier woon en de vloer er ligt? Dat is sinds augustus 2024.quote:
oh da's niet verkeerdquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een week? Of bedoel je sinds ik hier woon en de vloer er ligt? Dat is sinds augustus 2024.
Had ineens haast ivm hond, maarja toen hond met vertraging. Toch maar afgemaakt omdat ik wist dat ik teveel plinten had gekocht en ze anders niet kan terug brengenquote:
Weet je al iets meer over je hond?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ineens haast ivm hond, maarja toen hond met vertraging. Toch maar afgemaakt omdat ik wist dat ik teveel plinten had gekocht en ze anders niet kan terug brengen
Volgende week dinsdag meer nieuws als hij voor consult bij de chirurg is geweestquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over je hond?
directe quotequote:
Yay.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen komt ook een vriend een haakje ophangen in het plafond zodat de lamp boven de eetkamer hangt.quote:
Een boek dat je nog niet hebt, dat is wel een knap staaltje speurwerk ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Verrassing het was een boek die ik nog niet hebDat die persoon wist dat ik dit een leuk boek vind en nog niet heb, verwonderlijk.
Er liggen hier ook 3 boeken die ik dubbel kochtquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een boek dat je nog niet hebt, dat is wel een knap staaltje speurwerk ja.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er liggen hier ook 3 boeken die ik dubbel kocht
Mooiste is dat ik ze ook al gelezen had toen ik ze nog een keer kochtquote:
Oke dat is wel een beetje erg.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik ze ook al gelezen had toen ik ze nog een keer kocht
Kan me daar zo ALLES bij voorstellenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder er een paar dagen niet is. Kan ik rustig met een beetje privacy aankloten. Ik mis dat heel erg sinds ze niet meer werkt.
Loop je nu de hele dag in je blote kont door het huis?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij dat m'n moeder er een paar dagen niet is. Kan ik rustig met een beetje privacy aankloten. Ik mis dat heel erg sinds ze niet meer werkt.
Nee, dat dan weer niet. Gewoon hele simpele dingetjes eigenlijk. Maar ik krijg constant commentaar op zoveel wat ik doe. En dat even niet hebben is wel fijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je nu de hele dag in je blote kont door het huis?
Londen? Londen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoonkoord is binnen. Eens zien of het helptdat m'n telefoon niet uit m'n hand wordt gegrist met mij er nog aan.
Kun je d'r niet een keer een vliegticket geven naar ver weg dat ze even daar een paar weekjes kan zittenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Gewoon hele simpele dingetjes eigenlijk. Maar ik krijg constant commentaar op zoveel wat ik doe. En dat even niet hebben is wel fijn.
En dingen zoals het touw, dat deed ik eerst als ze op haar werk was. Maar nu is ze op de paar dagen in het jaar na dat ze even naar een klooster gaat, altijd thuis. Echt altijd. Ik ben gewoon nooit mwer alleen.
gegrist? Wat voor telefoonkoord zorgt nou voor grissers?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoonkoord is binnen. Eens zien of het helptdat m'n telefoon niet uit m'n hand wordt gegrist met mij er nog aan.
Naar Ballie in Thailand.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je d'r niet een keer een vliegticket geven naar ver weg dat ze even daar een paar weekjes kan zitten
Maar die komt volgende week juist weer naar Nederlandquote:
Dat is niet wat ze zegt. Ze hoopt dat het koord helpt tegen grissers, maar hoopt ook dat ze niet simpelweg meegesleurd wordt als er eentje met haar telefoon vandoor gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
gegrist? Wat voor telefoonkoord zorgt nou voor grissers?
Dank voor de uitleg, ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachtenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze zegt. Ze hoopt dat het koord helpt tegen grissers, maar hoopt ook dat ze niet simpelweg meegesleurd wordt als er eentje met haar telefoon vandoor gaat.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachten
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, ik weet alleen niet waar je zulke agressieve grissers kan verwachten
Is Londen zo erg gewordenquote:
Ik ben er na '93 niet meer geweestquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel met je telefoon te koop lopen daar; en niet de toerist uithangen.
Moet Ballie wel een westerse naam aannemen. Ik vind zuster Sophie wel passen..quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of Ballie naar hetzelfde klooster.
Zo'n blauwe?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n telefooncel meesleuren op je scooter.
Ik heb toen mijn telefoon ook maar thuisgelaten voor de zekerheidquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat telefoongrissen in die jaren nog een zwaar beroep was.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of Ballie naar hetzelfde klooster.
Vraag mij af wat er nog wel goed of gezond is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:04 schreef UitStraling het volgende:
Bosjes bloemen nu ook al vol vergif dus let op met Moederdag, "Mam, ik vind je op zich best wel aardig maar gaat het niet eens hoog tijd worden om dood te gaan?"
Jarenlang zijn we lastig gevallen met "eet meer fruit" maar dit is de nieuwe vijand van ons lichaam.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat er nog wel goed of gezond is.
Of een lekker eitje, moet je ook al mee uitkijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jarenlang zijn we lastig gevallen met "eet meer fruit" maar dit is de nieuwe vijand van ons lichaam.
Pindakaasquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat er nog wel goed of gezond is.
Dat is afwachten, zal ook vast wel wat gevonden worden.quote:
Hello ladyquote:
Nee pindakaas is prima. 👍🏼quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is afwachten, zal ook vast wel wat gevonden worden.
Maar wel lekker cracker pindakaas
Hallo mevrouwquote:
Hoe is het met u?quote:
Beetje vroeg vanmorgen. Maar ik zit weer in de bus. Wel eentje te laat.quote:
O je vakantie is weer voorbij?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje vroeg vanmorgen. Maar ik zit weer in de bus. Wel eentje te laat.
Gewoon de machinist de schuld gevenquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje vroeg vanmorgen. Maar ik zit weer in de bus. Wel eentje te laat.
Nou moest echt even wennen om weer vroeg op te gaan. Morgen 5u de wekker dus dan is het nu wel goed dat ik nog iets langer heb kunnen slapen. Morgen moet ik om 7u paraat staan. En ik hou m’n hart vast voor de veranderingen die in de tussentijd hebben plaatsgevonden. Want die zijn wel gebeurd heb ik begrepen in de groepsapp – waar in raadsels gesproken wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je vakantie is weer voorbij?
Gebeurd je anders nooit dat je te laat bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel irritant en opmerkelijk. Want er zijn altijd twee of drie specifieke mensen in m’n team die niet zelfstandig kunnen werken en die mij om de haverklap privé appen en bellen. Nu totaal niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Iew, en dat op de vroege ochtendquote:
Chauffeurquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon de machinist de schuld geven
Wilde broodje pindakaas meenemen. Maar toen dacht ik aan 4EBE en durfde niet meer. Heb dus 1 hap op en hem thuis gelaten.quote:
Ja succes! En succes voor de artsenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou moest echt even wennen om weer vroeg op te gaan. Morgen 5u de wekker dus dan is het nu wel goed dat ik nog iets langer heb kunnen slapen. Morgen moet ik om 7u paraat staan. En ik hou m’n hart vast voor de veranderingen die in de tussentijd hebben plaatsgevonden. Want die zijn wel gebeurd heb ik begrepen in de groepsapp – waar in raadsels gesproken wordt.
Ik heb dit keer ook geen stalkers gehad tijdens m’n vakantie. Met uitzondering van afgelopen dinsdag toen iemand wat vroeg via whatsapp omdat ze m’n overleg heeft overgenomen. Maar.. heb m’n mail geen enkele keer gecheckt. En dat is voor mij wel echt uitzonderlijk.Wel fijn toch dat ze je met rust laten in je vakantie? EN zeker dat je zelf ook niet gecheckt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel irritant en opmerkelijk. Want er zijn altijd twee of drie specifieke mensen in m’n team die niet zelfstandig kunnen werken en die mij om de haverklap privé appen en bellen. Nu totaal niet.
Heb je de reden gehoord waarom dit keer niemand van de onzelfstandig je niet geappt, gebeld hebben>Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee nog niemand echt gesproken. Maar ik heb m’n werk ook goed overgedragen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn toch dat ze je met rust laten in je vakantie? EN zeker dat je zelf ook niet gecheckt hebt.
Heb je de reden gehoord waarom dit keer niemand van de onzelfstandig je niet geappt, gebeld hebben>
Dan is het een teken dat je dat goed hebt gedaan toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nog niemand echt gesproken. Maar ik heb m’n werk ook goed overgedragen.
Sorry hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er zit hier iemand naast me mega gekke geluiden te maken.
Staat de koffie al klaar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:08 schreef essnhills het volgende:
Het is nog zowat midden in de nacht en ik zit al met mijn vader te wachten op de warmtepompinstallatiemensen
Sorry.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
Er zit hier iemand naast me mega gekke geluiden te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |