Misschien zijn het de zenuwen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen sterke zanger, maar wel van het niveau S10 verwacht je.
Ik volg het niet dus dit gaat even over de helm heen.quote:
Goede titel wel voor een song: "Zenuwen."quote:
Dat was toen Nederland won.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik volg het niet dus dit gaat even over de helm heen.
Ja alleen is Joost er zelf wel helemaal klaar mee. Hij heeft het voor dit jaar gewoon toegewezen gekregen alleen hij heeft bedankt.quote:
Zie je meteen hoeveel ik er van weetquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik volg het niet dus dit gaat even over de helm heen.
Dat was niet omdat hij er klaar mee was.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen is Joost er zelf wel helemaal klaar mee. Hij heeft het voor dit jaar gewoon toegewezen gekregen alleen hij heeft bedankt.
quote:
Sorryquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je meteen hoeveel ik er van weet
Waarom dan wel? Want iemand die in therapie moest en alles na het songfestival zie ik niet echt terug komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet omdat hij er klaar mee was.
Ho hoquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon meesleuren.
@:greys aan het werk zetten
@Greys ESF QUEENquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon meesleuren.
Die haren zijn zo rottig aan meesleuren met zo'n helm in de weg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon meesleuren.
En ik heb al zo weinig haar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die haren zijn zo rottig aan meesleuren met zo'n helm in de weg.
Gewoon de helm meesleuren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin archief met notities opentrektquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit hoort allemaal bij je beoordeling als mod.
@:Nattekat
Gewoon zo'n wc plopper paraat hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarmee lukt het nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon zo'n wc plopper paraat hebben.
Goed MIquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon zo'n wc plopper paraat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |