SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nu niet meer doen he... is te laat op de avondquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even plinten leggen onder de kasten en dan heeft mijn huis overal plinten waar er plinten moeten liggen
hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even plinten leggen onder de kasten en dan heeft mijn huis overal plinten waar er plinten moeten liggen
Ik zaag niet, ik heb een plintenschaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu niet meer doen he... is te laat op de avond
Een week? Of bedoel je sinds ik hier woon en de vloer er ligt? Dat is sinds augustus 2024.quote:
oh da's niet verkeerdquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een week? Of bedoel je sinds ik hier woon en de vloer er ligt? Dat is sinds augustus 2024.
Had ineens haast ivm hond, maarja toen hond met vertraging. Toch maar afgemaakt omdat ik wist dat ik teveel plinten had gekocht en ze anders niet kan terug brengenquote:
Weet je al iets meer over je hond?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ineens haast ivm hond, maarja toen hond met vertraging. Toch maar afgemaakt omdat ik wist dat ik teveel plinten had gekocht en ze anders niet kan terug brengen
Volgende week dinsdag meer nieuws als hij voor consult bij de chirurg is geweestquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je al iets meer over je hond?
directe quotequote:
Yay.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen komt ook een vriend een haakje ophangen in het plafond zodat de lamp boven de eetkamer hangt.quote:
Een boek dat je nog niet hebt, dat is wel een knap staaltje speurwerk ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Verrassing het was een boek die ik nog niet hebDat die persoon wist dat ik dit een leuk boek vind en nog niet heb, verwonderlijk.
Er liggen hier ook 3 boeken die ik dubbel kochtquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een boek dat je nog niet hebt, dat is wel een knap staaltje speurwerk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |