Als Cyprus straks doorgaat op kosten van NL ga straks op mijn vakantie in Cyprus daar alle rozentuin kort en klein slaan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:40 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Love it! Cyprus dan toch door en NL strand?!.....
Ben er geweest en je moet vooral even langs Nicosia en dan over naar de Turkse kant. De no-mansland grens is bizar om te ervaren. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik s'nachts bij een cafe aan de grens daar door een local gay illegaal ben mee genomen in het 'UN Grens gedeelte', wat ik veel spannender vond dan de echte grensovergang. Maar je ziet dus echt 100 meter leegstaande huizen a la The Walking Dead ofzo. Weird as fuck! Maar Cyprus is wel leuk!.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Cyprus straks doorgaat op kosten van NL ga straks op mijn vakantie in Cyprus daar alle rozentuin kort en klein slaan.
Hopelijk hebben ze geen cake gehadquote:Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Momo het volgende:
In Kroatië zijn ze denk ik in slaap gevallen.
Als Ziferblat voor Slovenië zou meedoen zou het een zekere NQ zijn. Dat is helaas wat een diasporavoordeel met zich meebrengt. Dit gaat onterecht de top 10 in de finale halen...quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:26 schreef grazz het volgende:
Landen die mij na vanavond het meest verrassen:
Slovenië, erg mooi gedaan.
Belgie: dit ziet er best tof uit. Ik dacht eerder aan een NQ, maar ik zie dit nu wel doorgaan.
Polen ook tof.
Oekraïne valt me tegen. Ik vond hun NF optreden zoveel sterker overkomen.
Op zich spreekt het liedje wel een redelijk unieke doelgroep aan. Maar het valt inderdaad op dat Oekraïne een matige en ongeïnspireerde staging lijkt te hebben. Waar ze, behalve als ze de host zijn, eigenlijk nooit last van hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Ziferblat voor Slovenië zou meedoen zou het een zekere NQ zijn. Dat is helaas wat een diasporavoordeel met zich meebrengt. Dit gaat onterecht de top 10 in de finale halen...
Zij gaan hetzelfde krijgen als Tvorchi in 2023. Door de pityvotes en diaspora halen ze de top 10 maar in een normale situatie waren ze in de onderste regionen terecht gekomen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Ziferblat voor Slovenië zou meedoen zou het een zekere NQ zijn. Dat is helaas wat een diasporavoordeel met zich meebrengt. Dit gaat onterecht de top 10 in de finale halen...
Ik vind het nummer van Ziferblat toch wel minder dan dat van Tvorchi, en dat was op zichzelf al een stukje minder dan het normale niveau van Oekraïne.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij gaan hetzelfde krijgen als Tvorchi in 2023. Door de pityvotes en diaspora halen ze de top 10 maar in een normale situatie waren ze in de onderste regionen terecht gekomen.
Die gaan all-innquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef Momo het volgende:
🇦🇺 Australia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk de "melk" op de achtergrond
Why, whyjajajaaj?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:22 schreef Momo het volgende:
🇲🇪 Montenegro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had eerder verwacht dat hij verkleed zou gaan als een soort Ijscoman die zijn milkshakes wil verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:40 schreef Momo het volgende:
🇦🇺 Australia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk de "melk" op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |