Adonx, Parg, Claude heeft ook wel echt een prachtig hoofd, Princ, Go-Jo vind ik allemaal echt mooie mannen om te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic: wie vinden jullie de knapste artiest dit jaar? Mag zowel mannelijk als vrouwelijk
Ik ga voor Princ en Erika Vikman.
Heel mooi!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze een goede stofzuiger bij de EBU, ziet er wel mooi uit
Misschien krijgen wij wel bloemblaadjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel gaaf!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien krijgen wij wel bloemblaadjes
Ow en dan zijn daar natuurlijk de overige 20 seconden ook bekend...de nieuwe paus komt op het einde op t toneel om ons te bedanken voor die bloemen.....quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien krijgen wij wel bloemblaadjes
Zand had ik niet verwacht. Ik zag ergens een reactie dat om het nummer over te laten komen dat ze een soort staging moet hebben als Michael Schulte in 2018. Of zand daarbij gaat helpen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word altijd een beetje vrolijk van dit drietal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt een beetje Disney zo ook met die chandelier
Prachtig dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel echt gaaf hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof het heel klein gaat worden
Zand mocht altijd al wel, dus het is niet dat Frankrijk dat specifiek mag. Water mag niet en confetti ook niet (dus bloemblaadjes ongetwijfeld ook niet).quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel gaaf!
Ben wel benieuwd waarom zand wel mag (als het in een bak eindigt na het vallen) maar bv water niet.
Tenzij je het zo doetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zand mocht altijd al wel, dus het is niet dat Frankrijk dat specifiek mag. Water mag niet en confetti ook niet (dus bloemblaadjes ongetwijfeld ook niet).
Hmm dit moet ik even goed zien bij de snippet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stond ook al bij de omschrijving volgens mij, geen props, dansers, led, enz. Ben heel benieuwd, dit kan heel mooi gaan wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zand was er ook al eerder bij oa Victoria dus ik bedoel niet dat Frankrijk een uitzondering krijgt hoor! Meer gewoon benieuwd naar 'opvangbak is opvangbak zou je zeggen' dus waar het verschil in zit qua wel en niet mogen/kunnen. Waarom dan bv zand wél zou mogen en blaadjes niet. Als het allebei wordt opgevangen. Het dwarrelgehalte waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zand mocht altijd al wel, dus het is niet dat Frankrijk dat specifiek mag. Water mag niet en confetti ook niet (dus bloemblaadjes ongetwijfeld ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |