OH ja, ik moet mijn bed nog verschonen, al kan dat morgen ook nog wel...quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Heeft iedereen ook z'n bed opgemaakt en de was uit de machine gehaald?
ja ls je in het midden-Trias vijfduizend jaar uit elkaar ging vergelijken waren het ook gewoon nog steeds dezelfde kutsaurussen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef Koen66 het volgende:
wow als je in Dr_Flash in GC / [KSC #15468] Geen familiezak kiezen, tenzij je een hele grote eetlust kijkt is er weinig verloop hier qua bewoners
10 jaar geleden, ook zeker wat anoniempjes er tussen. Misschien 5 jaar terug ook wel..??quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:18 schreef Koen66 het volgende:
OK, 5 jaar terug was het wel anders en 10 jaar terug helemaal
https://www.113.nlquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Over terug in de tijd gesproken, ik zag net in m'n mail dat ik dit touw vier jaar geleden gehaald heb. Het voelde als twee. Oef. Stiekem wel een beetje moeilijk.
Mijn oudste biljetje. Net na de Amerikaanse revolutie, maar nog voordat we het over dollars hadden.quote:
Oh shit. Dat is best oud ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oudste biljetje. Net na de Amerikaanse revolutie, maar nog voordat we het over dollars hadden.
[ afbeelding ]
235 jaar valt geologisch gezien eigenlijk best mee.
CherryLips in GC / [KSC #11064] Chinese wankerquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Topicreeks: Koffie slowchat Coronastarttopics
ahja ook wel eens gehadquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag weer gebeld door een 06-nummer. Weggedrukt, want opbekend voor mij. Is de voicemail ingesproken. Ik die afluisteren, is het een of andere computerstem.
ja opbekende nummers neem ik ook niet opquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag weer gebeld door een 06-nummer. Weggedrukt, want opbekend voor mij. Is de voicemail ingesproken. Ik die afluisteren, is het een of andere computerstem.
Maar goed dat ik het gister en vandaag wel had gedaan, anders had ik de boekhouder en de bezorger van de potgrond gemistquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja opbekende nummers neem ik ook niet op
gesprekken die GEEN nummer doorgeven al helemaal nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja opbekende nummers neem ik ook niet op
Daarna dat nummer maar gelijk geblokkeerd.quote:
opbekend?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het gister en vandaag wel had gedaan, anders had ik de boekhouder en de bezorger van de potgrond gemist
anoniem weiger ik idd. Als ik het nummer niet ken (en dus oNbekend is) dan hangt het van het moment van de dag af en mn humeurquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gesprekken die GEEN nummer doorgeven al helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |