Eckten hebben een Quookerquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eckten kopen die waterkoker van een paar honderd euro bij de Media Markt.
En als je alles in het roze wil?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als je zwart niet mooi vind, dan ben je gewoon racist
Ik heb een waterkoker die blauw licht geeft.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:30 schreef marretak het volgende:
Ja das soort kleur fasisme, zat animo voor mensen die graag eentje bij Action kopen met een blauwe deksel of handvat maar de baas van Nederland? ofzo die besteld vanuit China steeds dat het perseeeee een zwarte moet zijn?
[ afbeelding ]
Dit soort dingen en shit maken vaak mijn laatste dagen hier op aarde saai
Ik vind die dingen wel leuk!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Ik heb een waterkoker die blauw licht geeft.
[ afbeelding ]
Ik zou mijn waterkoker linea directa ruilen met die van jou, als dat kon! ♥quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen wel leuk!
Ik heb een saaie grijze
Awww!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:41 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Ik zou mijn waterkoker linea directa ruilen met die van jou, als dat kon! ♥
Die heb ik ook die blauwe ring en dat aan/uit flapje onderaanquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:22 schreef Fightagainstlife het volgende:
[..]
Ik heb een waterkoker die blauw licht geeft.
[ afbeelding ]
Gewoon kopen, je leeft maar één keer!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind die dingen wel leuk!
Ik heb een saaie grijze
Is er ook eentje met roze licht?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gewoon kopen, je leeft maar één keer!
Het leven is te kort voor saaie waterkokers.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:37 schreef marretak het volgende:
[..]
https://www.bakersplus.co(...)a-1-5l/0085461000525
quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die heb ik ook die blauwe ring en dat aan/uit flapje onderaan![]()
Alleen de bovenkant en het handvat zijn weer anders![]()
Het voordeel van deze waterkoker is dat hij van glas is en niet van plastic.
Want een waterkoker van plastic die constant naar 100 graden verwarmt krijg je microplastic rotzooi van in je lijf wat op den duur resulteert in KANKER.
Sorry Lenny.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |