Mijn dorp heeft geen visboer. Alleen op donderdag ochtend als er markt is.quote:
ja, en dan gekke gebaren gaan doen omdat iets in hun wereld, mega belangrijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het meest vervelende zijn nog mensen die aan je bureau gaan staan en aandacht gaan vragen terwijl je in een teams meeting zit
Hmm fair enough. Ben wel blij dat er in onze woonwijk gewoon een visboer zit. En vandaag staat de kraam er ook, die vind ik zelf net wat lekkerder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft geen visboer. Alleen op donderdag ochtend als er markt is.
Volgens mij is er bij het winkelcentrum vlak bij mn werk wel een viskraam, maar weet niet tot hoe laat die open is. en dat is ook niet meer lekker als het een half uur in mn auto heeft gelegen
issie straks misselijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Aah de man met de potgrond rijdt rondjes want die kan de bus nergens kwijt om te bezorgen
Wat een gekut hier ook weer.
lesbiennes kunnen ook ziek wordenquote:
Zijn net mensen.quote:
dat is wel wat overdreven.....quote:
Kibbeling nu.quote:
Ik zie niets op de tracking sites. Zal wel een F-35 zijn geweest dan. Die zijn daar bijna nooit op te zien.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Vliegt even een straaljager ofzo over, schrik me kapot.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie niets op de tracking sites. Zal wel een F-35 zijn geweest dan. Die zijn daar bijna nooit op te zien.
Ik doe gewoon alsof Tom Cruise erin zat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie niets op de tracking sites. Zal wel een F-35 zijn geweest dan. Die zijn daar bijna nooit op te zien.
Dat ze ze zelf niet af en toe kwijtraken he? Misschien kunnen ze een airtag aan de achteruitkijkspiegel hangen of zo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat heb je gegetenquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Heb gewacht op de wind, maar die kwam niet![]()
[ afbeelding ]
toen maar gaan frituren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |