SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff net sushi gegeten met wat collega's. Het was gezellig
Een beetje maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt een beetje te ver gaan ofzo om je kip zo bij je te dragen
Wel kakelvers dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt een beetje te ver gaan ofzo om je kip zo bij je te dragen
Alles aan de muur plakken met magneten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh Oeh @:dezwabber ik zag zojuist een filmpje voorbij komen van iemand die eerst magneet dingen op de muurplakt, daarna er behang overheen gooit en nu een magnetische muur heeft.
Nooit meer boren, gaatjes vullen of stuccenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles aan de muur plakken met magneten.
Magnetische pyjama aantrekken, dan kun je tegen de muur slapen. Scheelt ruimte voor een bed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles aan de muur plakken met magneten.
En wat als je een pacemaker hebt...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En iedereen moet een speciale tshirt aan waar magneten inzitten voor als ik vind dat je nooit meer weg mag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En iedereen moet een speciale tshirt aan waar magneten inzitten voor als ik vind dat je nooit meer weg mag
Of een beugeltje.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat als je een pacemaker hebt...
Dat lijkt me dan niet je grootste probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschuwingsbordje bij de deur en dan krijg je geen magnetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |