paardquote:
Ja ik ging er ook vanuit dat ik toen opgenomen werd maar ze zeiden ja we kunnen hier niks doen voor je wat je thuis niet kan dus toen dacht ik oke chill.quote:
Narcose ligt er ook een beetje aan hoelang je het krijgt. Maar de eerste dag(en) ben je niet helemaal helder en moet je niet teveel gaan lopen omdat je snel duizelig en licht in je hoofd wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volledige narcose klinkt niet heel chill hoordaar kun je toch ook best wat last van hebben?
Wel spannend hoor, zet hem op!!! Ben je vroeg aan de beurt?
[..]
geen stapjes geen hapjesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Narcose ligt er ook een beetje aan hoelang je het krijgt. Maar de eerste dag(en) ben je niet helemaal helder en moet je niet teveel gaan lopen omdat je snel duizelig en licht in je hoofd wordt
Bij mijn laatste operatie was ik natuurlijk wel zo eigenwijs om heel de tijd rondjes over de afdeling te gaan lopen op de eerste avond. Toen ik daarna even naar de wc ging werd ik helemaal duizelig en moest ik de zusters erbij roepenquote:
dat vond de zuster ook heel leukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn laatste operatie was ik natuurlijk wel zo eigenwijs om heel de tijd rondjes over de afdeling te gaan lopen op de eerste avond. Toen ik daarna even naar de wc ging werd ik helemaal duizelig en moest ik de zusters erbij roepen
Door mijn eerste ziekenhuisopname ben ik juist veel meer dingen gaan lusten, puur omdat het nooit zo goor kan zijn als het voer daarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Maar misschien zijn jullie gezegend met een ziekenhuis waar je wel een beetje lekker eten krijgt.
Zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door mijn eerste ziekenhuisopname ben ik juist veel meer dingen gaan lusten, puur omdat het nooit zo goor kan zijn als het voer daar
Ik ging ook op een brooddieet toen ik daar lag vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
ik heb in het ziekenhuis alleen twee bolletjes met kaas gehad
Die hebben me toen bozig in bed gelegd en gezegd dat ik een beetje rustig moet doenquote:
ik had alleen een roesje gehad, maar wel al ruim 24u niet gegeten dus voor ik naar huis mocht moest even wat energie er inquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging ook op een brooddieet toen ik daar lag vorig jaar.
Nou zo gek wordt het hier in Emmen niet. Denk als je daar met Oud en Nieuw ligt dat je blij mag zijn dat je een oliebol krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik er lag hadden ze nog wel ongezonde middagsnacks, kreeg je opeens een portie bitterballen of loempia's
Op zich is dat brood ook nog wel enigszins te doen vergeleken met dat avondeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had alleen een roesje gehad, maar wel al ruim 24u niet gegeten dus voor ik naar huis mocht moest even wat energie er in
Nee volgens mij is dat allemaal niet meer zo gebruikelijk, want het is niet gezond. Scheelde dat ik toen 2-3 kilo per week verloor, dus die snacks kwamen niet aanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo gek wordt het hier in Emmen niet. Denk als je daar met Oud en Nieuw ligt dat je blij mag zijn dat je een oliebol krijgt.
en wat was he voor het broccoli werd?quote:
@4EverBlackEyed approvesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |