Hij komt ook steeds weer terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Klimop is altijd meer werk dan je verwacht
Ik heb m'n monstera geslacht maar die zat in een grote pot en nu moet ik die potgrond ergens laten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tuin heeft nog werk nodig, maar de gft bak wordt volgende week pas weer geleegd.
Goed bezig alsnog, als dat hetgeen is wat je motiveertquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
De actie is ook geboren uit een "dit ziet er niet uit" vanuit m'n hangmat, dus zodoende.
oh lekker vriendelijk zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een afspraak gemaakt bij de tandarts op een bepaalde datum en tijd. Ik heb toen die datum direct aan de balie, in m’n agenda gezet. Kreeg ook een afschrift mee en dat check ik dan met m’n agenda voordat ik dat weggooi.
Normaal krijg ik een paar dagen voor de afspraak een sms en nog een mail.
Nu niks ontvangen. Geen sms met de herinnering geen mail.
Twee weken voor de afspraak belde de tandarts, ( denk ik, want anoniem) en ik was aan het werk, dus niet opgenomen. Was ook op een dinsdag dat ze belde.
Ik ga al jaren op woensdag naar de tandarts.
Vervolgens kreeg ik een snedige mail, dat ik niet was op komen dagen op die bewust dinsdag en dat ze voorlopig geen plek hadden om me ertussen te proppen, de volgende keer zou ik een boete krijgen. Heb gereageerd dat ik op woensdag over twee weken een afspraak had. Volgens haar was dat niet waar. Heb nog aangegeven dat ik geen sms of mail gehad had. Toen radiostilte.
Flikker op hoor.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik foto's van een gebit verwacht
Woon je daar tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het pakketje in Portugal is aangekomen.
Check, vandaar ook het plastic wat voor de schutting ligt. Dat is anti-worteldoek wat ik er neer heb gegooid toen ik het heuphoge onkruid daar zat was. Denk dat dat zes jaar geleden is inmiddels. Zeker vijf, want dat eerste covidvoorjaar was ik serieus actief bezig in de tuin.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed bezig alsnog, als dat hetgeen is wat je motiveert
Ik heb wel eens twee jaar niets gedaan eraan en ik had weinig tegels
ik heb van zowel fysio als tandarts ook wel eens telefoon gehad waarom ik er niet was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een afspraak gemaakt bij de tandarts op een bepaalde datum en tijd. Ik heb toen die datum direct aan de balie, in m’n agenda gezet. Kreeg ook een afschrift mee en dat check ik dan met m’n agenda voordat ik dat weggooi.
Twee weken voor de afspraak belde de tandarts, ( denk ik, want anoniem) en ik was aan het werk, dus niet opgenomen. Was ook op een dinsdag dat ze belde.
Vervolgens kreeg ik een snedige mail, dat ik niet was op komen dagen op die bewust dinsdag en dat ze voorlopig geen plek hadden om me ertussen te proppen, de volgende keer zou ik een boete krijgen. Heb gereageerd dat ik op woensdag over twee weken een afspraak had. Volgens haar was dat niet waar. Heb nog aangegeven dat ik geen sms of mail gehad had. Toen radiostilte.
Flikker op hoor.
Nee, is pakketje dat ik heb verstuurd. Maar ik wil ook graag weten dat het goed aankomt. Blijft toch altijd weer spannend.quote:
Sjonge.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Flikker op hoor.
Mijn exgenoot had een tweeling broerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van zowel fysio als tandarts ook wel eens telefoon gehad waarom ik er niet was.
Vroeg ik welke geboortedatum ze er bij hadden staan want er is nog een dame met zelfde voorletter en achternaam.
Bleek in beide gevallen voor de ander te zijn
oh ja zeker naar het buitenland iddquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, is pakketje dat ik heb verstuurd. Maar ik wil ook graag weten dat het goed aankomt. Blijft toch altijd weer spannend.
Kerel is vernoemd (dus hij is Kerel jr en pa is Kerel sr) en dat gaf al genoeg gedoe toen 'ie nog in dezelfde plaats woonde als z'n pa.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn exgenoot had een tweeling broer
Dat geeft ook een hoop gedoe
Ging hij naar de EHBO, op zijn naam, werd de medicatie op zijn broer gezet want zelfde geboortedatum
ook irritant iddquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn exgenoot had een tweeling broer
Dat geeft ook een hoop gedoe
Ging hij naar de EHBO, op zijn naam, werd de medicatie op zijn broer gezet want zelfde geboortedatum
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel is vernoemd (dus hij is Kerel jr en pa is Kerel sr) en dat gaf al genoeg gedoe toen 'ie nog in dezelfde plaats woonde als z'n pa.
Zuur jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook irritant idd
heb wel gehad dat ik op gegeven moment rekening kreeg van mn zorgverzekeraar dat ik vaker dan xkeer bij de fysio was geweest.
Heb ik zo naar de fysio gebracht met de mededeling. dit lossen jullie maar op want ik ben alleen in januari nog 3 keer geweest. (was ergens in september ofzo)
Inmiddels een andere gemeente, dat maakt het echt enorm veel makkelijker.quote:
ik heb toen mijn digitenne verhuist... gaven ze ineens aan... en wilt u uw internet tv en bellen ook mee?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze hebben ook al eens mij verhuisd in plaats van m'n zus. Ging medicatie ophalen en toen was ineens m'n adres gewijzigd naar dat van m'n zus. (En dat van haar was dus niet aangepast).
Lekker bezig yo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |